Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

LEP POZDRAV..mene pa zanina kaj bi lahko bilo na mazda 3 ko ga da? v vzratno brzino pa malo rukne? z kupngo nekaj poka...biu sem pr mehaniku pa sma gledla in ugotovila da bi morda bla na desni strani una guma ko je na roki nw ka se to?no re?e ker na levi je bla menjana na desni pa ne...zanima me ?e je meu kdo kak isti problem...hvala za odgovore... <_<

Not drink when Drive
Napisano

zdravo!

Mislim da je opisoval tak problem uporabnik Lesko! Vsaki? ko prestavi? vzratno kot bi se nekaj premaknilo a ne? Potem pa vse ?tima..

.

.

.

evo najdu

 

 

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4759&hl=

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  je uklopko napisal:

zdravo!

Mislim da je opisoval tak problem uporabnik Lesko! Vsaki? ko prestavi? vzratno kot bi se nekaj premaknilo a ne? Potem pa vse ?tima..

.

.

.

evo najdu

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4759&hl=

 

aha ok..?ist istu men dela.. ja pa ko ma?ino vgasne? se tk malo ?uje tudi....

Not drink when Drive
Napisano

ej ne nism...niti nism probavu...mal pokanja ne skoduje,ko pa nrdi BOOOOM,pol sva pa naj***al :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Tak?en problem sem imel tudi jest.....in sedaj ga ?e nekaj ?asa ni ve?.....Uklopko bi pa lahko vedel a ne...ker je videl stanje nosilca motorja (tistega kateri je iz zlata - vsaj po ceni) :)

Napisano

Sej to je dobra nalo?ba, ?e je nosilec iz zlata, ker zlato je danes zelo visoko vrednoteno.. :hudicek:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Sej to je dobra nalo?ba, ?e je nosilec iz zlata, ker zlato je danes zelo visoko vrednoteno.. :hudicek:

 

Evo biu na servisu v velenju pa se je det not vsedo pa je rek da je na polosovini tista podlo?ka izrabljena .... Ki so jo v?asih popravljali preko garancije... Rek je da zadj pa ni? nemore preko garancije..pozdlo?ga stane okrog 70euro seveda me je hotel ?e mal nategniti in je reko da ko to narazen dobi? gre u pizdo ?e le?aj ki je cena 80euro pa delo okrog 300euro da vse zrihta...no potem pa sem se meno z enim mehaniko ko ma 10euro na uro pa je meu isto mazdo 3 pa mu je isto delalo...sem ga vpra?o kolk dela je na tem da on to zamenja re?e dobro uro sem reko ok kupim podlo?ko pa zamenjama...povem mu ?e da mi je na servisu rek da je treba se le?aj menjat pa je moj mehanik rek da ne ker je tk nareto ko narazen dobi? se razleti seveda se vse pobri?e nama?e in vstavi nazaj......Tako da bom popravil za okrog 80-90euro...Sam da bi kasirali na glavnem servisu znajo tudi nategnit...jeaa... :cheers::cheers:
Not drink when Drive

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.