Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni Mazda "kolegi"!

 

Gre za Mazdo 323F BJ 1.4I 16V hatchback letnik 1999. Motor ob?asno cuka. Cukanje je ?isto naklju?no, nikakor ne morem definirati kakega vzorca ali razloga. Edino kar lahko re?em je to, da cukne vedno ob dodajanju plina, nikoli med vo?njo s konstantnim plinom. Npr. gas doda?, pa preden normalno pospe?i cukne 1x, 2x ali 3x in to tako, kot da bi mu nekaj popolnoma prekinilo dovod goriva ali odvzelo kontakt. Potem npr. ?e bolj pritisnem stopalko plina ali pa jo spustim in ponovno pritisnem, je pa kar naenkrat spet OK. To cukanje se npr. enkrat zgodi, pa potem nekaj dni ni? ne cuka, pa pol spet kak dan, dva mal pocuka, pa spet nekaj dni ni? itd.

 

Sam sem postoril oz. preveril ?e naslednje:

- preveril sve?ke, v?igalne kable, razdelilno kapo, rotor?ek, sesalno cev, razne gumi cev?ice - vse je videti normalno

- o?istil sem loputo in motor?ek prostega teka

- preveril in rahlo o?istil MAF (ta je bil pred letom dni tudi zamenjan)

 

Zdaj pa nimam ve? idej, kaj bi ?e lahko pogledal. Predvidevam, da gre za kako "elektronsko" ali "senzorsko" napako, a kako jo odkriti? OBD priklju?ka avto ?e nima, ima pa neko kvadratno "Dyagnosis" vti?nico. Na poobla??en servis se mi zdi neumno hodit, ker npr. v Novem mestu nimajo ra?unalnika za priklopit - vsaj tako so rekli, ko sem enkrat ?e bil tam - pa ?eprav so poobla??eni serviser za mazde. V LJ v BTC so mi tud rekli, da ga ne morjo priklopit na ra?unalnik. Kaj mi torej ?e preostane? Morda famozni Avto Pelko? Ali lahko sam ?e kaj pogledam ali poizkusim?

 

Za vsak nasvet bom zelo hvale?en.

 

LP

Svadreb

Napisano

malo pobrskaj po forumu , vem da je bil nek trik z led diodo in to kvazi obd uticnico kako si preveril napake na masini , glede na stevilo blinkov ledice

Napisano

Preglej rebrasto cev od filtra za zrak, pa injektorje spucaj,pa bo. :) Vsaj pri moji je blo tko-po?ena cev, pa zapacani injektorji pri 175kKM. :prstgor:

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Vse do pred kratkim te?ave ?e nisem odpravil, sedaj pa sem jo kon?no uspel re?iti.

Problem je bil v potenciometru lopute. Ta je bil zamaknjen za par mm. Pritrjen je z 2 vijakoma, ki imata elipsasti luknji, da se potenciometer lahko malce su?e. Ko sem poleti ?istil loputo ga o?itno nisem namestil to?no nazaj v optimalno pozicijo, ki je, kot ka?e, le ena. Malo sem ga premikal sem in tja in ko so bili obrati v prostem teku pri ogretem motorju najni?ji, sem ga fiksiral. Sedaj motor ?e ene 2 tedna dela bp.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Meni je to isto delalo dokler se ni docukal do konca ,pol pa nik ve? hotu v?gat napaka pa je bla

v razdelilcu v?iga impulzator . Nabavu ga na otpadu zamenjal in avto laufa kot urca

Napisano

Meni je to isto delalo dokler se ni docukal do konca ,pol pa nik ve? hotu v?gat napaka pa je bla

v razdelilcu v?iga impulzator . Nabavu ga na otpadu zamenjal in avto laufa kot urca

 

WTF ?? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
    • To je bilo zjutraj, popoldan je že bilo 2,4 😀.   Sicer pa gredo kmalu dol.   Dokler je ris v clear coat (prozoren lak), potem se da spolirati.   Na sliki izgleda kot da se to da spolirati.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.