Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

WTF je P2009?

post-11-1349026920_thumb.jpg

post-11-1349026928_thumb.png

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Meni pod napako p2009 napi?e da je problem aktuator ali elektroventil na sesalnem kolektorju "prevod iz italjan??ine"

www.gistel.si

Napisano

sem potem ?e isti ve?er kodo resetiral, in se do sedaj ni ponovno pojavila... upam da je res bil kak?en slab stik...

 

 

v petih letih lastni?tva je to prvi?, da se kaka lu?ka pri?ge...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sem potem ?e isti ve?er kodo resetiral, in se do sedaj ni ponovno pojavila... upam da je res bil kak?en slab stik...

v petih letih lastni?tva je to prvi?, da se kaka lu?ka pri?ge...

 

saj ve? self-healing Mazda feature

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To se je ?e tudi meni na trojki pokazalo...mislim da je bilo nekako v mokrem in ko je avto zakopal po asfaltu :blink: ampak je izginilo ko sem ugasnil in pri?gal avto.

Napisano

o?itno je odpovedu el.magnetni ventil ki zamika dol?ino sesalnega kolektorja oz. kr je dizel ma najbr? loputo ki dela na vakum prek tega ventila al pa je ventil direkt gore :glare:

Napisano

evo... baje rabim tole:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

evo... baje rabim tole:

 

Bulldoga?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

evo... baje rabim tole:

 

post-11-1349519853_thumb.jpg post-11-1349519864_thumb.jpg

 

?e kdo najde uporabnega, se priporo?am... nov je baje ?ez 100 EUR... :S

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

evo... baje rabim tole:

 

post-11-1349519853_thumb.jpg post-11-1349519864_thumb.jpg

 

?e kdo najde uporabnega, se priporo?am... nov je baje ?ez 100 EUR... :S

 

Vacuum Switch Valve VSV #K5T49091

 

http://www.ebay.com/itm/150903159780?item=...be4&vxp=mtr

http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=K5T4909...0&_from=R40

 

27? najceneje s po?tnino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sem ?e gledal... ?e pa ma kdo od bli?je, pa bo tudi v redu :);)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sem ?e gledal... ?e pa ma kdo od bli?je, pa bo tudi v redu :);)

 

razbite....saj ve?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.