Skoči na vsebino

mazda 3 dizl cuka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 3, mi ?e nekaj ?asa cuka in sicer so ti trzljaji zelo kratki in sunkoviti, trajajo cca 1 sekundo ali manj. Pojavi se pri pospe?evanju do 3000 obratov. Avto je redno servisira, ima 128.000 km. V posvetovanju z bli?njim avtomehanikom naj bi narava tako hitrega in sunkovitega cukanja kazala na elektro napako in ne mehansko!

?e ima kdo podobno izku?njo ali re?itev, nasvet...hvala! :ne vem:

Napisano

Najprej bi bilo treba nastaviti ?obe za vbrizg goriva po doma?e povedano jih je treba "nau?iti" pravilnega delovanja.

33112_1.png

Napisano

?e ?eli? ti dam kontakt od servisa, ki se ukvarja prov s temi zadevami (pa Bosch pumpe, itd.), je pa to v Kamniku, ?e ti kej pomaga? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e ?eli? ti dam kontakt od servisa, ki se ukvarja prov s temi zadevami (pa Bosch pumpe, itd.), je pa to v Kamniku, ?e ti kej pomaga? :D

 

 

 

ja dej k sm trenutno ravno v meng?u bi lahko sko?u do kamnika!!!...hvala ZMAJ

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
    • Malo heca je bilo tole. Ne zameriti. Drugače pa, če razumeš koncept časa in tisti eksponent v obrestno obrestnem računu, potem ti bo marsikaj jasno. Ne bi bil nič na slabšem, kvečjemu na boljšem, ko si starejši. Če ti je jasen pa samo koncept plače, kot večini ljudi, potem pa razumem, da je tole nebuloza.   Pozor. Zdaj pa še hujša varianta z moje strani. Če hočemo, da bo svet funkcioniral naprej, je treba koncept penzije kot državnega prejemka počasi izkoreniniti, ker deluje samo v primeru ko je delovna populacija večja od upokojene. Zdaj je kontra in tole ne bo šlo dolgo naprej brez da se komu res ornk zmeša. Malo za razmišljati.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.