Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo Mazda?i

 

Danes zjutraj pri?gem avto in se odpeljem cca 2km do bankomata. Avto pustim pri?gan, ko se vrnem v avto sem opazil da se mi je pri?gala lu?ka za motor.

Re?em si dobro jo bom pa? odpeljal kar na poobla??en servis. Zadnji je bil narejen 4000km nazaj. Ko ho?em speljati nisem mogel dodati ni? gasa avto je kar sam in delal na 1.5 obratih na minuto ko sem dodal gas se ni ni? spremenilo ker gasa sploh nisem mogel dodati sli?ali so se pa ?udni zvoki, vgasnem avto in ga na novo pri?gem in ista zgodba. V 2 je pa zopet deloval normalno.

Odbeljem ga na servis kjer so mi ga priklopili na instrumente. Rekli so mi da se je zabila neka loputa na motorju in da to pride ali od kondenza ali od kak?ne umazanije ali da se je zapacala. Kar na enkrat je zopet deloval normalno. Mo?akar mi je rekel da pride nova loputa cca 600-700eur.

Rekel sem da bom premislil. Zdaj me pa zanima kaj naj naredim in ali se bo to ponovilo. Je ?e imel kdo tak?no te?avo? 700eur?kov je pa tudi kar nekaj denarja...

 

Mazda 6, letnik 2005, 1.8 sport TE, limuzina

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Jaz mislim, da se to da s?istit, Pelko mi bo to ravno ob jutri?njem rednem servisu delal. Mislim da ra?una 20?. :D:cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo Mazda?i

 

Danes zjutraj pri?gem avto in se odpeljem cca 2km do bankomata. Avto pustim pri?gan, ko se vrnem v avto sem opazil da se mi je pri?gala lu?ka za motor.

Re?em si dobro jo bom pa? odpeljal kar na poobla??en servis. Zadnji je bil narejen 4000km nazaj. Ko ho?em speljati nisem mogel dodati ni? gasa avto je kar sam in delal na 1.5 obratih na minuto ko sem dodal gas se ni ni? spremenilo ker gasa sploh nisem mogel dodati sli?ali so se pa ?udni zvoki, vgasnem avto in ga na novo pri?gem in ista zgodba. V 2 je pa zopet deloval normalno.

Odbeljem ga na servis kjer so mi ga priklopili na instrumente. Rekli so mi da se je zabila neka loputa na motorju in da to pride ali od kondenza ali od kak?ne umazanije ali da se je zapacala. Kar na enkrat je zopet deloval normalno. Mo?akar mi je rekel da pride nova loputa cca 600-700eur.

Rekel sem da bom premislil. Zdaj me pa zanima kaj naj naredim in ali se bo to ponovilo. Je ?e imel kdo tak?no te?avo? 700eur?kov je pa tudi kar nekaj denarja...

 

Mazda 6, letnik 2005, 1.8 sport TE, limuzina

 

Spucas prespricas....

Ampak telo servisi se pa popolnoma nic ne trudijo! Samo colajo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala obema.

ZMAJ tebe bi pa prosil ?e mi pove? koliko ti bo ra?unal za delo.

Zanima me?e ali mislita da se mi bo to zopet hitro ponovilo?

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Mislim, da se ti ne bo ponavljalo, no bo Pele natan?neje povedal. Se ti ga pa spla?a poklicat - 041 667 335. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislim, da se ti ne bo ponavljalo, no bo Pele natan?neje povedal. Se ti ga pa spla?a poklicat - 041 667 335. :jupiii:

 

o kateri loputi sedaj govorimo!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz o tisti okrog (v bli?ini) MAF-a, upam da ni pri?lo do kakega nesporazuma. :blush:

 

Edit; maestro Pelko mi je dans o?istil to loputo (zraka), malo jo je nasprejal in razgibal, zdej mi obrati niti malo ve? ne nihajo. Poseg je pa minimalen, tako da je tudi cena temu primerna, priporo?am (?e iz preventive). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ok hvala. kje se pa nahaja pelko kje to popravlja?

 

 

http://www.mazdaklub.si/2012/07/avto-pelko-d-o-o/

 

Delavnico pa ima tukaj >> http://goo.gl/maps/nb6G2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.