Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

 

?obe....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

 

sj bo spomladi nehalo..:)

 

zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sj bo spomladi nehalo..:)

 

zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha..

 

 

 

 

zvok motorja ok bom potrpel in pre?ivel...

ampak cukanje se pa dogaja enkrat k je mrzu enkrat k je topu in to ze kr pogosto...

nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,...

 

 

?obe....

 

 

 

nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,...

koliko ?asa se lahko ?e vozim tako preden bo ?ist zani??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ni nujno, da je zani? ... mal jih bo treba spet nau?it kako naj pravilno delujejo.

 

 

Meni se zdi, da najbolj?e delujejo med 3 in 4 krpm. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nekaj sem iskal po forumu za resetiranje ?ob,...

mi lahko to kdo bolj natan?no pove ali celo naredi?

nisem glih mehani?ni tip ?loveka tako da,...

 

 

vsak injektor ma gore napisano ponavadi 17 mestno kalibracijsko kodo, to kodo je treba upisat z ra?unalnikom notr v motorni ra?unalnik da ve kdaj jo odpirat. oz kolko nafte dozirat. priporo?am da se to naredi z original testerjem ker univerzalni niso glih dobri za to

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.