Skoči na vsebino

nakup 323F diesel (TD ali DITD ? )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

Odlo?am se za nakup Mazde 323F z diesel motorjem (na?eloma mi je vseeno ali 90 ali 101 KM motor). Zanima me, kak?ne so razlike med tema dvema motorjema in predvsem kateri je vzdr?ljivej?i ?

 

Bral sem, da so bile te?ave z Denso ?rpalko nafte, ali se je to pojavljalo pri obeh motorjih ali samo starej?i, ter da bi naj bila obnova okoli 800 - 1000 eur, kar se mi zdi ogromno, to je pol vrednosti avta. Se da to sedaj ?e ceneje uredit kje, ker je to edina stvar, ki me odbija od nakupa?

Menjava jermenov je na 90.000 km, to mi je znano, tudi to da je rja okoli kolotekov in spodnji strani vrat.

 

So ?e kak?ne druge hibe, na katere naj bom pozoren? Sicer sem pa ?e imel 2 F-ke, obe bencin in so me zelo navdu?ile, vendar pri mojih preko 30.000 km letno, je bila poraba malo prevelika.

 

In ?e se ne motim, je to ?e "stari dobri" dizel, kjer ni te?av z injektorji in avto tudi nima dvomasnega vztrajnika, ali se motim? Kaj mi dejansko lahko crkne od dragih dizel komponent razen zgoraj omenjene ?rpalke? So sami deli za Mazdo dragi? Ker bencinarke nisem nobene "?raufal" samo redni servis. Vendar so bile ?e takrat pred leti obe dokaj mladi in pod 100.000 km prevo?enih, sedaj pa gledam 10 let in ve? stare dizle, tako da malo ra?unam tudi na to, da bo treba kaj porihtat.

 

Hvala,lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
    • Naša CX-30 G140 AT ima sedaj cca 17.000 km, po števcu povprečna poraba 6,5 l/100 km. Sem včeraj rekel šoferju, da verjetno vozi po jajcih, pa se ni strinjal - pravi da vozi normalno.   Mazda 6 AT G194 ima zadnjih 12.000 km povprečno porabo 8.0 l/100 km.
    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.