Skoči na vsebino

Miatarji - Razno


Dejan Pavlovic

Priporočeno sporočilo

Glavno da je nad minimumom, sej ko je pa pod, ti pa zasveti lu?ka za ro?no. Meni je skoz padala zaradi pokvarjenega cilindra, pa redko da je bila kdaj na MAX v obdobju pol leta, pa je skoz isto bremzalo...lahko da si kej zjebal...

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Velikokrat ?e videl in to?no vem kje je ponavadi parkirana.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Velikokrat ?e videl in to?no vem kje je ponavadi parkirana.

 

sram me je, da je v na?i po?tni ?tevilki............pa tip je kao zbiratelj kadilakov pa to :blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e koga matra

 

Custom S.steel Exhaust Manifold with Garrett GT2560R Tial V-Bend turbo exh housing Tial 38mm compact Westgate and Down Pipe 2300 Euro

And more more parts , please let me know if interested in some parts, i can sell aslo the block or complete engine with intake exhaust injector etc , a engine like this is fully build with piston crank. The car has 350 BHP at 1.0 Bar of pressure

 

THE CAR AND PARTS ARE LOCATED IN ITALY , RAVENNA City

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Evo nov promo video Yellow sparrowa, ampak (!) je samo za foro, ker je sneman kar s telefonom :D Mal mi je blo dolgcajt :jezicek:

 

 

?e bi kdo rad kej zares posnel, naj pove. Seveda bomo s tapravo opremo :)

 

 

kako si roko tako mirno dr?al, al je stabilizator v igri

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Tamalga sm posku?al uspavat in z njim v naro?ju grem brskat po I.L.ju, nakar oba naenkrat za?neva sanjat :wub:

 

http://ilmotorsport.de/shop/article_detail...c45d40753b4a6f4

 

 

kompresor predelava s t?vom, me retori?no res zanima ?e bi se to dal homologirat pri nas :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiv, ker sem vedno prebiral po na?ih forumih da so take in druga?ne predelave motorja nemogo?e za homologacijo.

 

Vidm pa da so ?li nemci ?e pol?a legalizirat..no, sej cena je tud kr konkretna in pride v upo?tev najbr? v primeru kak?nega zadetka na loteriji :)

 

 

 

Aja pa glede na to, da t?v tud posebi prodajajo po 200?, bi se mogo?e dal tud kej cenej pridt ?ez, ?e se mal znajde? :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.