Skoči na vsebino

Miatarji - Razno

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja to je cena ?e pelje? tja avto da ti ga nardijo in ho?e? potem tuv. Neznam nem?ko ma ponavadi so papirji Gutachen.

Tle pa pi?e TUV eintragung. Pomoje je to kot pri nas vpis v homolog. karton?ek.

 

?e ne pa kupim takoj :D

Napisano

To sm jst enga vpra?u k ma ta HGP kit, zraven ni nobenih papirjev ampak oni nardijo homologacijo.

 

Za nas bi blo pomojem najbol? ?e bi se dal vpisat engine swap na Mazdaspeed verzijo pa sam turbino namontira? gor. :D

Napisano

Dobra ideja ta z nami?ljenim mazdaspeed motorjem. Mogo?e pa bi le ?lo skozi. Kdo pa je ta ki ima HGP turbo? Js sm ?ul da naj bi obstajala ena miata NA turbo v sloveniji. Baje je bordo rde?a. Ve kdo kej?

Napisano

Dobra ideja ta z nami?ljenim mazdaspeed motorjem. Mogo?e pa bi le ?lo skozi. Kdo pa je ta ki ima HGP turbo? Js sm ?ul da naj bi obstajala ena miata NA turbo v sloveniji. Baje je bordo rde?a. Ve kdo kej?

 

Goldhamster tu:

 

http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=4118

 

Za NA bi bolj te?ko homologiral Mazdaspeed, ?e za NB bi blo te?ko. Nove cifre motorja, prometna od MS verzije?

 

NA bi lohk naredu kao BBR turbo swap k je bil original opcija v UK. :D

Napisano

Ja ubistvu kupit ?e blok od mazdaspeed ni tako poceni :closedeyes:. Vsaj blok s ?tevilkami bi sigurno rabil.

 

I.L. bo verjetno kmalu naredil turbo tudi za 1.8 modele in NBjke. Za ta denar (mislim da je bil 3400) ponuja ve? kot FlyinMiata + TUV in stane skoraj pol manj kot HGP. ?udno da so naredili prvi kit prav za 1.6 115, katerih je malo. 1.6 NB bi bila logi?na izbira.

?akamo :ne vem:

Napisano

Eno vpra?anje. Z Davidom sva nekaj debatirala... sramezljiv A so kakega Miatarja policaji sploh ?e ustavili ali se enostavno ne spravljajo na Miate? Saj veste, ko za?ne? kaj predelovati itd, ?e jim je Miata sploh sumljiv avto.

Napisano

Uh ?e kar nekajkrat. Ampak razen ogledovanja Miate in kakega komentarja v smislu ?e kaj piha (strehca dol) kaj ve?jega ni bilo. Nimam pa ob?utka, da bi me ustavili kaj ve?krat kot prej s Puntom ali Alfo...

Napisano

mene so kr doskrat u?as.. sm ni blo nkol n? tazga..

 

bi me pa na meji vrjetn ve?krat.. a sm vsak viknd ?ez pa sm ?e poznan

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Remember Roky?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uh ja, tud mene so ?e mal s?ekiral, zato sm se pa preventivno za?el izogibat raznim powerfullov in xy ?kolkam, tko da raj vse legaliziram kar je na avtu extra..

 

Sicer res, da manj kot dela? p******* manj ustavlajo, pa tud stock zunanjost jih odbija, ampak o?itno hitr rata? zanimiv, ?e se voz? topless pono? al pa kadarkol v rahlem de?ju/snegu ipd. <_<

 

Skratka, zelo odvisno od tega, ?e jim pade v o?i kaj 'zanimivga'

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Uh ja, tud mene so ?e mal s?ekiral, zato sm se pa preventivno za?el izogibat raznim powerfullov in xy ?kolkam, tko da raj vse legaliziram kar je na avtu extra..

 

Sicer res, da manj kot dela? p******* manj ustavlajo, pa tud stock zunanjost jih odbija, ampak o?itno hitr rata? zanimiv, ?e se voz? topless pono? al pa kadarkol v rahlem de?ju/snegu ipd. <_<

 

Skratka, zelo odvisno od tega, ?e jim pade v o?i kaj 'zanimivga'

 

Vajper je bil ustavljen v Franciji in si upam trditi da zaradi crt (looka) policaj je pricakoval, da so crte zgolj cover enega bad ass tuninga in predelav. Ko je videl 110 konjski mlincek na lpg ga je blo kar mal sram....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hehe ja vajpr je bil res ?e nekajkrat uspe?no uporabljen kot trollmobil :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Mene so samo zaradi radarja...pa ?e takrat ni bilo nobenih komentarjev. Ne vem pa ?e bi bili ?e ne bi bil avto stock :D

 

 

Napisano

Uf potem ima pa samo David sre?o, da ga pustijo pri miru. :blink: Sva imela teorijo, da bi jim tak roadster mogel biti nesumljiv. Je pa res, da recimo Rokyev primer je recimo poseben.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

imam za prodat vetrno mrezo (ima celo torbico) za mx5 ampak brez vijakov....dam za 50 eur

 

izgleda tko nekako

Miata_Wind_Screen_1989_to_2005_1.jpg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

evo izlet ta vikend BO.. (?e bo vreme bil na na?i strani).. bo pa dans g.Wankl mal potopisa sestavu:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.