Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

trenutno dve vpra?anji:

 

-je to normalno, da je sesalni kolektor za loputo tolk zapacan?

Objavljena slika

 

-kok vem, ali je ta del hin, za?ne avto trokirat?

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

nahaja se pod loputo

Objavljena slika

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

Napisano

Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.

 

Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.

 

Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.

 

se pravi, da je ?ist mo?no, da motor zarad tega zamori? Ko je avto mrzel se lepo zavrti in ne trokira (itaq ne teram mrzlega, da nebo pomote).

 

Motor?ek prostega teka je pa tole :)

Objavljena slika

 

PS: torej naslednja faza je, da se odstrani sesalni kolektor in se ga o?isti :)

Napisano

?kodovalo ne bo ?e bo? spucal. Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane? To pri enih avtih blokirajo ali pa snamejo cev dol in naredijo, da ne gre ?ez tole, da se kao ne segreva, koliko ima efekta to pa ne vem. Nisem se nikoli spu??al v smiselnost tega, da se ogreva loputo za gas. Baje zato, da pozimi ne zmrzne. Po drugi strani je poleti to popolnoma odve?. Vrh vsega dosti avtov serijsko nima tega ogrevanja (tudi moj) pa isto ne zmrzne loputa. Konec koncev je tam okoli itak vro?e. Ampak, da bi se pa poznalo na konjih ?e bypassa? je pa po drugi strani spet nesmisel.

 

EDIT: Kako se naredi Bypass pri RX-7.

Napisano

Kar si ozna?il z rde?im krogcem je pa senzor polo?aja lopute. Motor?ek prostega teka je kar tista zadeva pod sesalno loputo.

 

a tako :blink: se prav, da je to motor?ek za "zaug"? kok pa vem, ?e motor?ek prostega teka crkne?

 

Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane?

 

je tako :D

 

the same shit :bravo:

Napisano

?e ti nagaja prosti tek je motor?ek kriv verjetno ane?

 

Saj sli?ati je fajn ampak je pa brezveze tale mod. Edini plus je, da ima? nekaj cevi manj priklopljenih na loputo ko naslednji? podira?.

Napisano

?e ti nagaja prosti tek je motor?ek kriv verjetno ane?

Se pravi verjetno nima nobene veze pri nemo?i motorja v ni?jih vrtljajih?

 

kaj pa vem, ko je avto mrzu lepo lavfa, ko pa se segreje, pa v?asih ho?e crknit, tut na kri?i??ih, ko se ustavim crkne (ampak ne vedno), obrati ob?asno tut full nihajo (bojda bi naj blo to zarad zlaj?anga vztrajnika)...

Napisano

po?asi napredujemo kljub de?ju, injektorji zgledajo ql (niso n? zapacani), ampak jih bo treba vseen dat na preizkusno delovanje, da vidimo, ?e delajo kot je treba. :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

Lahko jih testira? pri na?mu majstru Burji v Kamnku. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Napisano

Ko sm se ?e lih lotu delat na F-ki resno razmi?ljam, da bi nekak komplrt motor fliknu ven z avta, sicer mi ?e ni jasn kok (pomanjkanje prostora), ampak nekak bo ?e ratal, magar od spodi :)

Napisano

A se niti ne premakne ali se le ne dvigne? Verjetno si spregledal kak ?rauf, to se rado zgodi, da je ?e kje na kakem skritem mestu ?e pri?raufan kolektor. ?e ne pa z gumijastim kladivom malo potol?i, da se losa.

Napisano

A se niti ne premakne ali se le ne dvigne? Verjetno si spregledal kak ?rauf, to se rado zgodi, da je ?e kje na kakem skritem mestu ?e pri?raufan kolektor. ?e ne pa z gumijastim kladivom malo potol?i, da se losa.

 

ma niti premakne se ne :D bojda bi naj bil ?e en ?ravf pri po?arni steni, sam js ga ne najdem <_<

Napisano

Na zadnji glavi je ?e en NOSILEC.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

panoramska.jpg
Napisano

Mislim da je tale ki sem ga ozna?il:

post-4105-1354536023_thumb.jpg

 

Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.

 

Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.

 

Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici ;)

 

a jebemti, da nism ?ou ?e prej foruma brat, zdej me je pa tema dobila <_<

 

huh, od uspodi? Pol sm se pa zdej konkretno zaj***, ker je avto parkiran na travi, upam da se vinta nebo pogreznla :vskalo:

Napisano

Poglej pod 3. slikco, je narisan kako izgleda, je pa pogled od po?arne stene proti prednjemu koncu avta. poskusi najprej od zgoraj, ?e pa ne bo ?lo pa dvigni avto. Dost je da samo enega od?ravfa?.

 

post-9-1354562502_thumb.gif

Napisano

Evo marko je ?e bolj?e nakazal ;) Ja glede na to da ima? dost raztavlen useskup, bo verjetno ?lo tudi od zgoraj.

 

Pod vinto si pa mal ve?jo dilco podstavi? pa se ne ugreza nikamor :prstgor:

panoramska.jpg
Napisano

Hehe, jaz itak nimam egr-a pa sem pozabil oment :P Med drugim mam tut vris-e skos odprte... ampak pustmo detajle :)

panoramska.jpg
Napisano

Hehe, jaz itak nimam egr-a pa sem pozabil oment :P Med drugim mam tut vris-e skos odprte... ampak pustmo detajle :)

 

ma raj? pustmo kaj vse je pri teb druga? :lol: u glavnem po dolgem matranju sm kon?no dobu kolektor ven, ni bil EGR edina kajla, uzadi so ble ?e 3 majhne cevke za odklopit, uspel mi je losat spodni del tisga nosilca med glavo in kolektorjem, ki se mi je potem kajlu za pokrov ventilov, ampak z malo sile je ?lo :D

 

Objavljena slika

 

ventili bi se mogl svetit :P

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

mal bo treba bit dimnikar...

Objavljena slika

 

ah ta nosilc <_<

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.