Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Najraje bi da je dizelce, letnik do prvega facelifta in karavanka, druga?e pa so lahko vse, ker gre bolj za okvirno mero, ki jo rabim..

 

Odkar imam gor gewinde, nimam pojma kolk je zni?ana in sedaj, ko je pri?la zima in sneg, bi jo rad dvignil (?e vedno bi imel kake -3,5 cm). Kar bi prosil je, ?e lahko parkirate v vaservago, rabim pa mere od vseh ?tirih koles. Rabim razdaljo od tal do vrha gume in pa od tal do blatnika. Zraven dopi?ite ?e letnik, izvedno in motor ?estice ter ali je kaj spu??ena ali ne.

 

Tkole rabim, rde?o mero in mero rde?a +rumena skupaj

 

Objavljena slika

 

Najlep?a hvala :)

 

lp

Napisano

Dobi? podatek - najkasneje danes zve?er! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hja, tisti ki ima 15, 16, 17 ali celo 18 bo pri?el do zelo razli?nih ugotovitev....enako poln, prazen tank....kaj i??e? za katere feltne IN dimenzijo gum???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pravijo, da obljuba dela dolg in ker Zmaj svoje obljube dr?i, ima? tule podatke;

 

Spredaj imam obe strani identi?ni in zna?a "gumenja?ki" del 61, potem pa 5 cm lufta in je spodnji del blatnika spredaj pri vi?ini 66cm

 

Zadaj imam pa voznikovo stran isto guma 61 cm zgornji rob in pa spodnji rob blatnika 65,5 cm, desna stran pa je guma prav tako visoka 61cm, spodnji rob blatnika pa 64cm. :aaaaa:

 

Moja je GT, tako da zna bit malenkost ni?ja kot navadna 6-ka, imam pa 5-vratno izvedbo. Ve? o avtu tule;

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8417

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hja, tisti ki ima 15, 16, 17 ali celo 18 bo pri?el do zelo razli?nih ugotovitev....enako poln, prazen tank....kaj i??e? za katere feltne IN dimenzijo gum???

 

Naj raje merijo do centra feltne, je bolj merodajno. Ker pri razli?nih dimenzijah gum bo kar nekaj odstopanja. Pa v vaservagi mora biti 100% ker to dosti vpliva.
Napisano

Eh, kej preve? vpliva ne bo melo, jst rabim ?ist okvirno. Najbolj me v bistvu zanima del med blatnikom in gumo, kolk je pa do vrha gume me pa zanima, da vidim kolko je odstopanja od moje ;) Par cm ni?jo bi mel od standardne za ?ez zimo in to je to :)

 

Hvala ti ZMAJ!

 

?e bo ?e kdo meril, bi bil ?e vseeno zelo vesel, ?e deli rezultate tukaj :)

 

lp

Napisano

ne vem zakaj se obremenjuje? tok s temi cm-ji!?

Dvigne? avto po svoji presoji da ti bo najbol funkcionalno za zimski ?as. Samo ne nastavi prenizko ker potem se hitro zabije sneg v kolotek :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

@Marko - jutri ti sporo?im ?e ?eljene podatke glede na moje danes montirane zimske gume, ki pa niso dimenzij 205/55/16, pa? pa 195/65/15.

 

Bi pa prosil ?e ostale lastnike tastarih 6-k, da na?emu zavarovalni?kemu majstru prisko?ite na pomo?, prepri?an sem, da on ne bo pozabil na vas, ko boste urejali zavarovanje svojega vozila, namre? nam njihovo podjetje (Arena skupina in konkretno g. Marko) ponujajo kar 20% popusta pri zavarovanju avtomobilov in ?e dodatne ugodnosti. :jupiii::bravo:

 

EDIT (6.12.); zimske gume:

 

gume povsod segajo v vi?ino 61 cm, potem pa zadaj desno je plehnati del spu??en do 64cm od tal, levo 65cm, spredaj pa imam na sovoznikovi strani plehnati del (blatnik) do vi?ine 65, voznikov pa do 65,5. Koliko je v waserwagi ?al ne morem garantirat, je pa gara?a na?eloma ravna povr?ina (?e ni bil zidar ali kasneje pe?ar kej fajn trhlen ko so po njej ustvarjal). :aaaaa:

 

Upam, da si zadovoljen z meritvami in sem ti vsaj malo bil v pomo?. :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.