Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav foruma?i.

 

Zanima me ?e ima kdo izku?nje z menjavo oljni?nih le?ajov pri mazdi 6 2004 letnik 2.0 diesel (136 KM)

Kak?ni so stro?ki,kaj se zgodi ce se zadeva ne popravi oz ali se to stvar sploh popravlja ali je avto za "v smeti" ?

 

 

Lepa hvala za vse odgovore

David

Napisano

Le?ajo so ojni?ni in glavni, se menjajo po potrebi, ponavadi je ?e je cedilo v karterju preve? zama?eno oziroma se motor "ujame" predno je zaribal in takrat se menjajo ali pe se glavna gred celo pobrusi in le?aji se zamenjajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma razlog je da je ravnokar po?akala turbina ki sem jo dal obnoviti in je mehanik reku da je biu karter pol opilkov in da so verjetno se ojni?ni le?aji za zrihtat in da ni prepri?an ?e se spla?a ... kaj ves kaksen je to stro?ek .. ? se sploh splaca ?

Napisano

Le?aji so pocen, ?e glavna gred ni na?eta, samo le?aji so med 100 in 150 ?, novi seveda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bru?enje, samo nebivedu cene.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

lepa hvala zaenkrat ... upam da se kdo najde se na forumu ki bi tud za to vedu pribli?no ceno :P

 

Leta 2009 je bilo po podatkih enega od forumov pri Novaku v Sneberjah bru?enje 50 ?. Sedaj bo verjetno cena ista, ali pa nekoliko vi?ja.

To naj bi bili podatki, pa vpra?aj.

AVTO NOVAK d.o.o. Ljubljana ?martinska cesta 267 TEL:01/2323304 ALI 041/723320

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ma razlog je da je ravnokar po?akala turbina ki sem jo dal obnoviti in je mehanik reku da je biu karter pol opilkov in da so verjetno se ojni?ni le?aji za zrihtat in da ni prepri?an ?e se spla?a ... kaj ves kaksen je to stro?ek .. ? se sploh splaca ?

 

A je bilo cedilo ?e skoraj zabasano? V tem primeru je na to temo tudi dosti debate.
Napisano

nisem toliko pameten kar se tice motorja oz njegovega delovanja- sestavnih delov tko da ti ne vem odgovorit na vprasanje vem da je reku mehanik da je biu karter poln opilkov ... ce so bili tudi v "cedilu" ne vem ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.