Skoči na vsebino

Mazda 6 Oljni?ni le?aji


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav foruma?i.

 

Zanima me ?e ima kdo izku?nje z menjavo oljni?nih le?ajov pri mazdi 6 2004 letnik 2.0 diesel (136 KM)

Kak?ni so stro?ki,kaj se zgodi ce se zadeva ne popravi oz ali se to stvar sploh popravlja ali je avto za "v smeti" ?

 

 

Lepa hvala za vse odgovore

David

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Le?ajo so ojni?ni in glavni, se menjajo po potrebi, ponavadi je ?e je cedilo v karterju preve? zama?eno oziroma se motor "ujame" predno je zaribal in takrat se menjajo ali pe se glavna gred celo pobrusi in le?aji se zamenjajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma razlog je da je ravnokar po?akala turbina ki sem jo dal obnoviti in je mehanik reku da je biu karter pol opilkov in da so verjetno se ojni?ni le?aji za zrihtat in da ni prepri?an ?e se spla?a ... kaj ves kaksen je to stro?ek .. ? se sploh splaca ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Le?aji so pocen, ?e glavna gred ni na?eta, samo le?aji so med 100 in 150 ?, novi seveda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lepa hvala zaenkrat ... upam da se kdo najde se na forumu ki bi tud za to vedu pribli?no ceno :P

 

Leta 2009 je bilo po podatkih enega od forumov pri Novaku v Sneberjah bru?enje 50 ?. Sedaj bo verjetno cena ista, ali pa nekoliko vi?ja.

To naj bi bili podatki, pa vpra?aj.

AVTO NOVAK d.o.o. Ljubljana ?martinska cesta 267 TEL:01/2323304 ALI 041/723320

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma razlog je da je ravnokar po?akala turbina ki sem jo dal obnoviti in je mehanik reku da je biu karter pol opilkov in da so verjetno se ojni?ni le?aji za zrihtat in da ni prepri?an ?e se spla?a ... kaj ves kaksen je to stro?ek .. ? se sploh splaca ?

 

A je bilo cedilo ?e skoraj zabasano? V tem primeru je na to temo tudi dosti debate.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.