Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali vi pri va?ih mazdah prakticirate utekavanje motorja? V navodilih pi?e da to ni potrebno, osebno pa imam skoraj 1500km zdaj in ?e nisem ?el ?ez 2000 obratov. ali pretiravam?

 

Gre za M3 1.6 diesel

Napisano

Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.

33112_1.png

Napisano

Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.

 

 

To sem delal, ?imve? mestne vo?nje, ?imve? ?altanja, ni? avtoceste, druga?e pa pa? normalna vo?nja v slu?bo in nazaj, nekih posebnih relacij samo za utekanje nisem delal. Torej od zdaj naj normalno vozim kokr pa? promet dovoli?

 

 

Zakaj naj ne bi bilo dobro kar po?nem, me ?isto informativno zanima?

 

P.S. kako je s porabo po par kilometrih, pade ali ostane bolj kot ne enaka.

Napisano

Kolikor jaz vem je za utekanje priporo?ljiva ?im bolj normalna obremenitev motorja, torej motorja ni priporo?ljivo preve? obremenjevati (v nasprotnem primerulahko pride do prevelike obrabe ali celo do po?kodb na delih, ki se morajo malo obrusiti), niti ga ni priporo?ljivo preve? ?parat (ker se potem motor ne ulaufa dobro in je posledi?no preve? len). Jaz bi dizla vozil nekje med 1500 in 2500 obrati.

Napisano

Kolikor jaz vem je za utekanje priporo?ljiva ?im bolj normalna obremenitev motorja, torej motorja ni priporo?ljivo preve? obremenjevati (v nasprotnem primerulahko pride do prevelike obrabe ali celo do po?kodb na delih, ki se morajo malo obrusiti), niti ga ni priporo?ljivo preve? ?parat (ker se potem motor ne ulaufa dobro in je posledi?no preve? len). Jaz bi dizla vozil nekje med 1500 in 2500 obrati.

 

to?no tako js vozim svojo M3, razen ko jo ob?asno prepu?em na uvozih na avtocesto vsako brzino poteram do 3000 obratov :)

Napisano

Noben problem je, ?e ga za kratek ?as spusti? tud na 3.500-4.000 obratov. Nej gre motor ?ez razli?ne obrate sploh pri 1500 prevo?enih pa res ni treba morit motor pri 2k obratih ... moderni dizli s turbino se brez problema zavrtijo preko 4k obratov.

33112_1.png

Napisano

Kupi? rabljeno, pa ne sekira?. :D

 

Lahko pa zamenja? olje, ti pripada gratis, kolikor vem. Pi?e v bukvici, ki jo dobi? zraven.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Kupi? rabljeno, pa ne sekira?. :D

 

Lahko pa zamenja? olje, ti pripada gratis, kolikor vem. Pi?e v bukvici, ki jo dobi? zraven.

 

Olje ni gratis, samo delo :blush: .

 

Sej danes je obrnila to?no 1500 km, let the fun begins :jezicek:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Olje ni gratis, samo delo :blush: .

 

Sej danes je obrnila to?no 1500 km, let the fun begins :jezicek:

 

smo ?e na preko 2500, a je normalno da BC toliko la?e, tudi za pol litra ve? ka?e kot je dejanska poraba?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.