Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej,

 

mazda 3 diesel, letnik 2007, so se pojavile tri te?ave.

 

avto ob?asno izgubi mo?, po ponovnem zagonu nekaj ?asa dela v redu (v?asih dlje, v?asih manj, v?asih 300 km, v?lasih 300 m). Verjetno naftni filter, glede na to, da je bil filter trih delcev o?i??en? Tester je ok, egr dela ok, bojda.

 

Druge te?ava. Avto ni grel. pogledam antifriz, posoda skoraj prazna, dolijem, avto greje. 500 km kaseneje spet ne greje, spet gledam, spet prazno. Merilec temperature dela ok. ker je itak vse mokr ne vidim na tleh. ?e spu??a. Motor je videt suh - je pa res, da je lahko posu?il, ko se peljem. kak?en predlog?

 

hvala stokrat?

Napisano

Torej,

 

mazda 3 diesel, letnik 2007, so se pojavile tri te?ave.

 

avto ob?asno izgubi mo?, po ponovnem zagonu nekaj ?asa dela v redu (v?asih dlje, v?asih manj, v?asih 300 km, v?lasih 300 m). Verjetno naftni filter, glede na to, da je bil filter trih delcev o?i??en? Tester je ok, egr dela ok, bojda.

 

Druge te?ava. Avto ni grel. pogledam antifriz, posoda skoraj prazna, dolijem, avto greje. 500 km kaseneje spet ne greje, spet gledam, spet prazno. Merilec temperature dela ok. ker je itak vse mokr ne vidim na tleh. ?e spu??a. Motor je videt suh - je pa res, da je lahko posu?il, ko se peljem. kak?en predlog?

 

hvala stokrat?

 

to da avto ni grel, je seveda posledica manjka hladilne teko?ine, preveriti je potrebno ?e, ?e odpira termostatski ventil, sistem pa obvezno preveriti na tesnost - lahko da spu??a pe?ka za gretje, preveri, ali je v kabinskem prostoru mokro, spredaj pri nogah voznika/sovoznika...

 

pri izginjanju hladilne teko?ine je sicer ogromno mest, kje lahko izteka, netesna posoda, netesen hladilnik, netesna glava motorja, pri prvih dveh bi morale biti vidne sledi iztekanja, pri slednjem pa para v izpuhu...

 

sam bo? diagnozo te?ko postavil, obisk kakega mehanika je priporo?ljiv

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

to da avto ni grel, je seveda posledica manjka hladilne teko?ine, preveriti je potrebno ?e, ?e odpira termostatski ventil, sistem pa obvezno preveriti na tesnost - lahko da spu??a pe?ka za gretje, preveri, ali je v kabinskem prostoru mokro, spredaj pri nogah voznika/sovoznika...

 

pri izginjanju hladilne teko?ine je sicer ogromno mest, kje lahko izteka, netesna posoda, netesen hladilnik, netesna glava motorja, pri prvih dveh bi morale biti vidne sledi iztekanja, pri slednjem pa para v izpuhu...

 

sam bo? diagnozo te?ko postavil, obisk kakega mehanika je priporo?ljiv

 

mehanik zamenjal naftni filter in fu? je bil termostat - tam je nekje tudi iztekalo.

 

Sedaj dela bp.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.