Skoči na vsebino

Power box

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

Imam Pbox katerega nekateri ?e dolgo uporabljate.

A mi zna kdo povedat kaj pomenijo ?tevilke 1,2,3,.... in ?rke.

Razli?ne nastavitve, ampak kak?ne????

Lp,

Igor

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Pomenijo jakost delovanja oziroma kolk je mo?an poseg v delovanje injektorjev. ?e bo? nastavil previsoko ti bo pri vi?jh obratih in pmo?nem pospe?evanju "zalilo" ma?ino in naenkrat bo mo? padla saj bo premo?na me?anica glede na koli?ino zraka, ki ga spravi v motor. ?e posebej se to pozna, ?e se ravno takrat izvaja faza DPF regeneracije, ki potrebuje ?e dodatne zrak za izvajanja vbrizga goriva v izpu?nem ciklu in v?ig tega v samem DPF-ju.

 

V ve?ini primerov je najbolj optimalna nastavitev izbira 4 ali 5.

33112_1.png

Napisano

sorry malo sem zasledil temo in ne vem to?no kaj je ta power box in ?emu slu?i, ker me zanima pa spra?ujem vaju ...

 

+ 25KM :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bencinarju ali dizlu ... ? kolk dnarja to pride ? je vredno tega denarja ... :P ?

 

 

 

To je za dizle. Ja dela vredu. Pa poraba je manj?a ,?e ga ne ti??i? do konca.

lp

Napisano

V vednost kam Box, ki sem jih ve?ini naro?il vse pa?e brez problema - CRD2 Digital

Tudi na BT-50 :cheers:

Objavljena slika

Cene za nas, kot nekateri veste so veliko veliko ugodneje. Napisani so deklarirani prirastki, a bi rekel da realno vzamemo 80% tega.

 

Seveda pa pa?e tudi na druge znamke s CR Turbo dizlom, le kabel se menja za cca 40?

 

Pa?e tudi CD140 in CD129 2.2 preverjeno, samo nemcu se ne da apdejtat tabel...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni so na AS mazdi dejali, da mi lahko ?ipajo mazdo ( oziroma vgradijo powerbox) in mi ?e velja garancija. Sam sem skepti?en do teh powerboxov. Ima kdo malo ve? izku?enj s tem, gre za M3 1.6d letnik 2012. Cena naj bi bila prek 600e kar se mi tudi zdi drago.

 

Prosim za kak?ne nasvete okoli powerboxa oz ?ipanja ampak pomembno je, da mi garancija ostane.

Napisano

Powerbox ne skodi nic avtu, jaz sem z njim naredil 50.000 km, brez vsakega problema. Imam pa digitalnega in sem za njega placal 150 evrckov. Kar se tice garancije, pa ni panike, ker ga v eni minuti odklopis, brez vsake posledice. Pri cipanju pa je malo drugace, centrala si zapisuje vsak prepis, tako da se na servisu vidi da je bila prepisana. Gre pa avto boljse ce je cipan kot z boxom, ker se pri cipanju koregira vec parametrov...

www.gistel.si

Napisano

Meni so na AS mazdi dejali, da mi lahko ?ipajo mazdo ( oziroma vgradijo powerbox) in mi ?e velja garancija. Sam sem skepti?en do teh powerboxov. Ima kdo malo ve? izku?enj s tem, gre za M3 1.6d letnik 2012. Cena naj bi bila prek 600e kar se mi tudi zdi drago.

 

Prosim za kak?ne nasvete okoli powerboxa oz ?ipanja ampak pomembno je, da mi garancija ostane.

 

Powerbox odstranis in je avto stock. Ce najdejo drug sw v avtu (cipiranje si gotov)

Cipiranje pa je strup za dpf - vprasaj icemana

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Powerbox odstranis in je avto stock. Ce najdejo drug sw v avtu (cipiranje si gotov)

Cipiranje pa je strup za dpf - vprasaj icemana

 

Za dpfvje strup oboje, ker v obeh primerih dviga? koli?ino nafte in posledi?no s tem dpf trpi....

www.gistel.si

Napisano

Za dpfvje strup oboje, ker v obeh primerih dviga? koli?ino nafte in posledi?no s tem dpf trpi....

 

Nas je vec kot 10 dpfjarjec ze a z nastavljivim boxom. Nobenih problemov ravno zaradi prirejenih nastavitev

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?e jaz imam eno vpra?anje.

Motor od cx5 2.2 150km je ?isto enak kot 175km (razlika je menda samo v elektroniki). Se da s tem power boxom ga ravno tako navit?

 

Hvala!

Napisano

second that motion ... je kaj narobe ? :D

 

V bistvu ?e ne ko pa bo .... :o

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.