Skoči na vsebino

Mazda mx3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj

 

Zanima me Mazda MX3 in sicer motor s 107KM in na splo?no o tem avtu....

 

Prednosti, slabosti.....aha, pa ali je ta motor EURO 2

 

Hvala in lep dan :)

Napisano

Cau

Kontaktirej na?ega zvestega ?lana KAAlmana....on je on je ti bo najbolj?e znal pomagat pri tej odlo?itvi...

 

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

to niso bili motorji za na? trg.Ima ena kolegica tak?no mx-3, samo ima 115km.Potegne dobro, predvsem v vi?jih obratih.Glede euro 2 pa ne vem, pomojem je euro 2.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?iv.. mal mislm avto menjat, pa mi ne mx-3 ?ist preve? v o?i padla..tko da ni 2x za re?t... da jo bom ?e velik vozu...me pa zanima par stvari.

 

Prtlja?nik je zame ena zahteva.. da ga je neki.. ne rabm lih karavana...ga mam zdj..v glavnem bi prosu enga ?e mi napisu dol?ino ?irino in vi?ino prtla?nika?

 

Pa ?e zanima me kok kj leti ta zadevca(kon?na hitrost) pri 1.6 in 1.8 V6 motorju?

 

Hvala!

 

 

?e dobil vse odgovore.

Napisano

Mogo?e se ti spla?a razmislit raj?i o 100 kw in v6 motorju, ker vem kak?na zgleda vo?nja z njim, sicer pa tudi 90 konjska ni slaba, sam za te?ko nogo na pedalu za plin pa ni glih najbol?a varianta. Je pa dobra stran tega 1.6 16 v motorja da ma? precej delov v bli?nji okolici in pa poraba zna bit celo pod 7 litri. Velja razmislit. Tale motor 107 KM pa glede na omenjena motorja ni ne ti?, ne mi? ampak neki vmes!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

motor s 107KM je novej?i, ima EURO2 po letu 1995/6

in je sodobnej?i

 

v podobnih razli?icah je bil vgrajevan v MX-5, pa mogo?e ?e v kero mazdo...

 

motorji v MX-3 so bili: 1.6 16V 65/66kW oz. 88/90 PS do 1994 (odvisno od trga)

 

po 1994 1.6 16V 79kW/107KM z EURO 2 (odvisno od trga)

 

1.8i V6 98kW/100kW oz. 133KM/136KM (odvisno od trga)

po 1994 1.8i V6 96kW/131KM z EURO 2 (spet odvisno od trga)

 

1.6 motorji so dovolj za avto, ki ima 1100kg, vendar niso pretirano ?portni...

 

z V6 motorjem pa ?e zaradi same ?ametnostni motorja in zvoka dobi? ob?utek da si v ?portniku... :)

 

poraba je odvisna od te?e noge, in se pri V6 giblje od 8 pa do 12l/100km, pri 1.6 pa od 6.5 pa do 10-11 l/100km

 

nekaj tehni?nih podatkov o MX-3 najdete na Moji Strani pod rubriko MX-3>Tehnika

 

?e koga ?e kaj zanima, sem o MX-3 ?e marsikaj napisal na forumu, zato uporabite iskanje ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.