Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam Mazdo2 letnik 2004, diesel in se mi ob v?igu pojavlja te?ava, da mi avto nikakor ne v?ge. Ne vedno, je pa pozimi kar pogosto. Recimo danes zjutraj je bilo -2 stopinji in avto 8 min ni v?gal. Velikokrat se mi tudi lu?ka za gretje sve?k ne pri?e, vendar kljub temu po?akam od pol minute do minuto preden se avto za?tarta. Tudi ko se lu?ka ne pri?ge avto v?ge, v?asih pa ne.

Zamenjali smo tudi sve?ke, tako da te niso problem. Ima kdo podoben problem oz pozna re?itev.

 

hvala

Napisano

Kdaj sam od sebe ugasne na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ima motor druga?en zvok kot ponavadi?

 

Nisem zaznal kaksen drug zvok. Tudi ko se avto na racunalnik priklopi ne zazna nobene napaka na motorju.
Napisano

Da ne bom odpiral nove teme. Avto v?asih rabi dlje da v?ge oz. je treba bolj dolgo verglat, ampak samo ko je vro? pa ?e to zlo poredko, mrzel v?iga ko nov, kaj bi lahko to bilo? Gre se za 2.3 benz mazduro. :D

Napisano

Pri teh motorjih je rado prebilo tesnila injektorjev in je uhajala kompresija.Sli?alo pa se je kot pihanje

 

Danny samo to se dogaja ko je "mrzlo" oz hladneje. NE pa vedno. Ko je topleje zunaj tega ni.
Napisano

?eprav ste menjali grelne sve?ke bi js na tvojem mestu probu ?e ?e dejansko delujejo s tokovnimi kle??ami kolko toka gre ?ez.(lahko je pokvarjen rele,pregorjena varovalka .......)

 

Pa ?e neki, pri 1.4 D je biu tudi pogost faler da je vleklo fou? zrak v cevke goriva in so bli notr balon?ki zraka,seveda diesel ?e ma zrak notr ne v?ge oz. v?ge kadar se izzra?i po dolgem vergljanju. Na vrhu motorja bo? vidu nekaj prozornih cevk in majhno pumpico na levi, kadar no?e v?gat poglej ?e so balon?i zraka v njih oz. nakajkrat popumpaj nafto in bi moglo kresnt .

Napisano

?eprav ste menjali grelne sve?ke bi js na tvojem mestu probu ?e ?e dejansko delujejo s tokovnimi kle??ami kolko toka gre ?ez.(lahko je pokvarjen rele,pregorjena varovalka .......)

 

Pa ?e neki, pri 1.4 D je biu tudi pogost faler da je vleklo fou? zrak v cevke goriva in so bli notr balon?ki zraka,seveda diesel ?e ma zrak notr ne v?ge oz. v?ge kadar se izzra?i po dolgem vergljanju. Na vrhu motorja bo? vidu nekaj prozornih cevk in majhno pumpico na levi, kadar no?e v?gat poglej ?e so balon?i zraka v njih oz. nakajkrat popumpaj nafto in bi moglo kresnt .

 

Jaz eventuelno sumim, da bi bil lahko rele, samo koliko so mi rekli, so zmerli pa ni bilo nobenih te?av.

 

Kar se pa ti?e da bi lahko zrak vleklov cevke za gorivo, bi pa se to moralo pojavljati tudi v toplej?ih mesecih ne samo pozimi?

 

Ve kdo kje bi tale rele za v?ig bil? Ker sem gledal v ?katli za releje pa ni posebej ozna?eno za sve?ke. Mogo?e je kje drugje kaj skrito. Tudi v navodilih ni? ne pi?e posebnega.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.