Skoči na vsebino

Mazda 6 zavore zadaj


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni ?lani Mazda foruma,

Imam te?avo z zadnjimi zavorami M6 cd 120, letnik 2005.

Zdi se mi da mi ?eljusti zadaj blokirajo-danes se jeta ob?utek potrdil, ko sem stal na semaforju in v vratnem ogledalu vidim zadaj desno kako se mi kadi iz kolesa.Stopim ven in vidim, da je disk ?ist moder, felna vro?a in dim iz zav. oblog!

Po?akam 5 min in peljem dalje, ko pridem na cilj cca. 3km-vse ok.

Vo?nja: prevozil sem razdaljo 10 km, brez semaforjev ovinkov in silovitega zaviranja s hitrostjo cca 50 kmh.

Prosim za nasvet, kako postopati pri omenjeni te?avi....

Hvala in lp,m

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po?pricaj jih z vodo, da se ohladijo.

 

In naredi sranje . :notworth:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je bil isti problem.

Na koncu sem ugotovil, da me je hecala gumica ki pride na tistem dolgem vijaku (vodilo).

Seveda je nisem zamenjal ob menjavi plo??ic. Malo se je guma napihnila in mi je blokirala , tako da ?eljust ni lepo stekala.

Cilinder pa je stekal brez problemov.

Dej malo preglej ?e to.

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni ?lani Mazda foruma,

Imam te?avo z zadnjimi zavorami M6 cd 120, letnik 2005.

Zdi se mi da mi ?eljusti zadaj blokirajo-danes se jeta ob?utek potrdil, ko sem stal na semaforju in v vratnem ogledalu vidim zadaj desno kako se mi kadi iz kolesa.Stopim ven in vidim, da je disk ?ist moder, felna vro?a in dim iz zav. oblog!

Po?akam 5 min in peljem dalje, ko pridem na cilj cca. 3km-vse ok.

Vo?nja: prevozil sem razdaljo 10 km, brez semaforjev ovinkov in silovitega zaviranja s hitrostjo cca 50 kmh.

Prosim za nasvet, kako postopati pri omenjeni te?avi....

Hvala in lp,m

 

Kupi obvezno novo (po mo?nosti preko E-baya).Jaz sem najprej nekaj menjaval gumice pa se je spet ponovilo.Se enostavno ne spla?a zafrkavat z popravljanjem.Batko je rabil desno ?eljust jaz levo in je lepo ?lo skozi. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.