Skoči na vsebino

?trihanje / peskanje


Davidcene

Priporočeno sporočilo

Ma kdo kej izkusenj z strihanjem ?eljusti na diskih ... stock color mi ni usec ... je to treba peskat ?

 

Druga stvar ... peskanje + strihanje felten .... kdo koga pozna ? kdo to od vas dela ? za kolk se bom mogu olaj?at da to zrihtam ... bliza se spomlad feltne so grde ker je lak olu??en ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?lani Mazda kluba imamo med ponudniki ugodnosti/popustov tud nekaj s podro?ja obnove in barvanja felten :prstgor:

 

Osebno jih rihtam pri Kuretu v Kamniku - http://spletnik.si/kuret/domov.html, kjer imamo 20% popusta :punk:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma kdo kej izkusenj z strihanjem ?eljusti na diskih ... stock color mi ni usec ... je to treba peskat ?

 

Druga stvar ... peskanje + strihanje felten .... kdo koga pozna ? kdo to od vas dela ? za kolk se bom mogu olaj?at da to zrihtam ... bliza se spomlad feltne so grde ker je lak olu??en ...

 

kar se ?eljusti ti?e ne rabi? n? peskat. Razmastit, zbrusit, temeljno barvo gor, pa pol ?e sprey (se dobi prov za zavorne ?eljusti) ?ez :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Va?no je da na temeljno barvo da? temperaturno obstojno, kot smo barvali Dejanove lu?i, tako se mi zdi da je treba tudi za ?eljusti.

 

Je pa tko no, takoj se spet prepaca ?mer ?ez, in ?e ima? rde?e pobarvano, potem rata rjavo. Je treba kr pucat skoz :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tle ma? moj postopek :DObnova zavornih ?eljusti

 

Sam ne uporabit tist barvo kot sm jo jst - ker ni glih obstojna - je ?e vse rjavo :vskalo:

Al bi pa mogu kak?no temeljno dat prej.

 

temeljno je fajn dat prej, druga? se za?ne lu??it, js je tut nism dal in mam isti problem :) tut moj postopek je nekje, pa se mi ne da iskat XD

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

post-6099-1360593456_thumb.jpg

 

pr men smo prvo razstavl.. odmontiral vse gumice.. potlj pa zbrusl.. z obi?no dratper?no (ne vem kak se napi?e).. ampak to res fajn fajn fajn zbrusl.. nato razmastil... potlj pa barvanje.. mel sm 3 spreje.. enega ?rnega temperaturno odpornega za 600 stopinj (se mi zdi, to je tist za auspuhe and stuff).. pustil.. cca 1h na soncu da se je lepo posu?il.. potlj pa ?e dvakrat z rde?o v spreju (navadna je iz trgovine mavrica)..

 

rezultat pa je na sliki.. material cca 15 eu.. pa par ur dela..

 

delal smo to let pa pol nazaj.. pa je ?e vedno use isto gor.. avto je pa kr dost vozn in se ga ne ?para z bremzam:).. je pa treba tok ve?krat po?istit.. :)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ja u kjerem koli primeru se tega lotim ko bo kaj bolj toplo in nato nalimam slikce potopka ... oz kako bo zgledala hvala zaenkrat ce bo pa se kdo ksn predlog dal pa kr

 

 

P.S. prosim ce en admin prestavi temo v styling sm naknadno ugotovu da sm mal narobe dau :S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.