Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam eno te?avo in sicer imam Mazdo 6, 2003 letnik , 193.000km ,100kW - 136 PS diesel... problem je pri naglem pospe?evanju. Zadnje ?ase opa?am da imam problem pri nenadnem pospe?evanju in sicer, pritisnem malo bolj po plinu in ?tevec za obrate naraste npr. na 2700 obratov, nato pade nazaj na 2500 obratov in za?ne ?espet normalno pospe?evat (deluje mi kot da bi bil avtomatik :/ )... kot da bi prijemala vmes sklopka. Kaj bi lahko bil vzrok? to se mi je dogajalo za 1x samo v 5 prestavi, sedaj se mi za?ne pojavljat ?e v 4 prestavi . Je kaka re?itev da to zadevo za?asno uredim?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

kot sem opazil je stvar danes ?e huj?a...sedaj moram ?e popustit po gasu, da se mi motor ne vrti v prazno... a prodaja kdo kako rabljeno, dobro sklopko? kako pa vem ?e ?e vztrajnik ni ?eu k vragu? A se da mogo?e dobit za kupit samo lamelo? da nebi kupoval celotnega kompleta? je verjetno cenej?e...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Priporo?am da pokli?e? Simona (Avto Pelko) in skupaj najdeta smiselno re?itev. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz sem jo imel ?e par mesecev nazaj doma, ampak je ?la v kanto za smeti ob jesenskem ?i??enju gara?e :zvizga: . Menjal sem jo preventivno ko sem menjal fu? vztrajnik, sklopka pa je bila ?e ok. Tako kot je ?irinofski napisal - najbolje je menjati oboje skupaj, ker ima? ?e vse razdrto.. je pa kar konkreten stro?ek. Pelko je zrihtal zelo dobro ceno za materjal...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
    • 13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.   Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.   13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.   Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj. Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.