Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam eno te?avo in sicer imam Mazdo 6, 2003 letnik , 193.000km ,100kW - 136 PS diesel... problem je pri naglem pospe?evanju. Zadnje ?ase opa?am da imam problem pri nenadnem pospe?evanju in sicer, pritisnem malo bolj po plinu in ?tevec za obrate naraste npr. na 2700 obratov, nato pade nazaj na 2500 obratov in za?ne ?espet normalno pospe?evat (deluje mi kot da bi bil avtomatik :/ )... kot da bi prijemala vmes sklopka. Kaj bi lahko bil vzrok? to se mi je dogajalo za 1x samo v 5 prestavi, sedaj se mi za?ne pojavljat ?e v 4 prestavi . Je kaka re?itev da to zadevo za?asno uredim?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Po opisanem sode? ti verjetno spodrsava sklopka in ?e kli?e po menjavi.

 

Kaj pa obstaja kak?na za?asna varianta da se stvar porikta?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

kot sem opazil je stvar danes ?e huj?a...sedaj moram ?e popustit po gasu, da se mi motor ne vrti v prazno... a prodaja kdo kako rabljeno, dobro sklopko? kako pa vem ?e ?e vztrajnik ni ?eu k vragu? A se da mogo?e dobit za kupit samo lamelo? da nebi kupoval celotnega kompleta? je verjetno cenej?e...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Priporo?am da pokli?e? Simona (Avto Pelko) in skupaj najdeta smiselno re?itev. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e je vztrajnik ok bo? vidu ko bo? dol dal menjalnik ponavad je pa najbol? da kar oboje zamenja? ma? pol vsaj mir ker se lahko zgodi da bo? sklopko menjal ?ez 14 dni ti bo pa vztrajnik za?el trest

Napisano

Jaz sem jo imel ?e par mesecev nazaj doma, ampak je ?la v kanto za smeti ob jesenskem ?i??enju gara?e :zvizga: . Menjal sem jo preventivno ko sem menjal fu? vztrajnik, sklopka pa je bila ?e ok. Tako kot je ?irinofski napisal - najbolje je menjati oboje skupaj, ker ima? ?e vse razdrto.. je pa kar konkreten stro?ek. Pelko je zrihtal zelo dobro ceno za materjal...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.