Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima kaj naj vlijem v svojo 6kico za eno olje?

Ma?inca 2.0i, 108kw.

Mora pa biti 5w-30.

Gledal sem da na motorna olja dobim kantico 5l Dexelie ultra za nekih 38?.

Je to ok, je ok Dexelia olje ker ni mi ?koda dati tudi kak ojro ve? ampak da je ta prava ?miga noter!

Hvala.

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Pelko za bencinske Mazde6 priporo?a Motul. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dj not 8100 X-CESS, ne bo? falil, sem ga zlival v prej?njo in sedanjo pa vedno BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dj not 8100 X-CESS, ne bo? falil, sem ga zlival v prej?njo in sedanjo pa vedno BP.

 

Ampak to je 5w-40.
Napisano

Ampak to je 5w-40.

 

Ah a je treba komplicirat ?

?e bi blo to tolk narobe bi meni prej?nja in sedanje ?e zdavnaj odpovedali, pa mi zenkrat ?e ni nobena, swift tud ?e kr dela, micra tud ?e kr dela, fotrov navornik tud, od mati jazz in od enega brat 323F 1,5 od drugega pa yaris sport. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ah a je treba komplicirat ?

?e bi blo to tolk narobe bi meni prej?nja in sedanje ?e zdavnaj odpovedali, pa mi zenkrat ?e ni nobena, swift tud ?e kr dela, micra tud ?e kr dela, fotrov navornik tud, od mati jazz in od enega brat 323F 1,5 od drugega pa yaris sport. :ne vem:

 

:D , nene, ne mislim komplicirat. Uporabim kar svetuje? in je! tnx.
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Zdravo!

 

Eno vpra?anje, katero olje naj dam v menjalnik? Namre? ?as je za menjavo..

Imam pa Mazda6 2.0i letnik 2008.

 

lp

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

zaradi tega sem mislil:

 

Vsa vozila, ki imajo za krmiljenje odmi?nih gredi verigo namesto zobatega jermena, so bolj podvr?ena problemu raztezanja; ne samo pri Mazdi, tudi pri ostalih blagovnih znamkah.

 

Z uveljavitvijo filtrov trdih delcev v vozila je proizvajalec vozil Mazda za svoje dizelske motorje pri?el uporabljati novo olje, ki ima izredno nizko vsebnost pepela (specifikacija ACEA C1). Le-ta ima namre? to slabo lastnost, da »ma?i« filter trdih delcev in vpliva na njegovo ?ivljenjsko dobo. Po drugi strani pa ima pepel izredno dobre mazalne lastnosti in lahko vpliva na ?ivljenjsko dobo verige. Skratka, diametralno nasprotni lastnosti, ki sta pri delovanju enega sklopa za?eljeni, pri drugem pa ne.

 

Ker smo res imeli nekaj raztegnjenih verig (ne toliko, kot se govori), je proizvajalec naredil kompromis in za vsa vozila z dizelskim motorjem uvedel novo specifikacijo olja ACEA C2. Tako je filter trdih delcev (DPF) ?e vedno dovolj vzdr?ljiv, (na aktualni Mazdi6 je bistveno bolj?i kot na stari z 2,0 dizelskim motorjem, osebno preverjenoJ), veriga pa je dobila kvalitetnej?e mazivo. Predvidevam, da bomo na ta na?in re?ili tistih nekaj »raztegnjenih« primerov.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

zaradi tega sem mislil:

 

jaz mislim da imam ?e vedno C1 :D - uradno, ?e se raztegne se naj raztegne zdej - ?e 1,2 leta garancije

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je to mi?ljeno samo za dizle?

 

s ketno.............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

od letnika 2012 ali tudi prej?

 

beri 2.2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.