Skoči na vsebino

Eibach v Sloveniji


Japanac

Priporočeno sporočilo

Bok!

 

Imam pitanje in vas molim da mi pomognete. Hoću kupiti Eibach opruge za moju 323 bg sedan, iz Zagreba sam in tu su hudo skupe ili ih uop?e nemaju. Vidio sam na stranici od AS Velenje da ih imajo al mi je Velenje daleko pa je to zadnja opcija.

Gdje najbli?e zagrebu u sloveniji mogu na?i eibach za moju mazdu?

 

Hvala puno

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nekdo ki je pri meji (ali pa najbli?je tebi) doma, ti jih vzame npr. v velenju, pa ti jih pripelje do meje.. na primer

 

pla?a? pa lahko itak preko nakaznice

 

sicer pa ma? do velenja ene 130km, pa se pa? pelje?, zmeni? zraven mogo?e ?e za vgradnjo, pa konc :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zastopnik za Eibach v Sloveniji je Amortizer (http://www.amortizer-sp.si/) iz Ljubljane;lahko pokli?e? tudi njih in jih povpra?a? za ceno in ima? potem primerjavo za Skorn?ke.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zval sam amortizer.si , nemaju ih u skladistu in ih treba cekat 2 mj!!!! a kostaju ko i u Zagrebu, puno previse! Zval sam AS Velenje in ?akam da me sutra nazovu i kazu ce ih imaju i kakva je cijena... planiram ici u sloveniju uskoro na jedan dan pa mi ni problem otici po opruge in na montazu. hvala na pomoci do sad ;)

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.