Skoči na vsebino

Nakup Mazda CX-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

Sem nov na forumu in mi mogo?e lahko kdo od vas pomaga (upam).

Razmi?ljam o nakupu Mazde CX 7 2.3. Za nakup bi se odlo?il zaradi 4x4 pogona, vi?je lege, bencinskega motorja in ?e posebej zato ker je hudo lep. Seveda bi ga dal predelat na plin. Bencinar pa zato ker se med tednom vozim v slu?bo 5-10km in se mi dizel ne zdi primeren.

Zanima me:

- motor poganja veriga ali jermen

- stro?ki vzdr?evanja

- zanesljivost

- koliko km bi naj zdr?al motor in turbo

- poraba (10-13 l 100/km?)

- 4x4 pogon je stalni ali se priklopi avtomatsko ali ro?no

 

Potencialni so na spodnji povezavi. Mogo?e kdo kaj ve o teh?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6761035&show=1

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6691733&show=1

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7023243&show=1

 

Hvala za vse odgovore.

 

LP

Napisano

- motor poganja veriga ali jermen

Vse bencinske imajo verigo

 

- stro?ki vzdr?evanja

Ni? dra?je kot pri ostalih bencinarjih

 

- zanesljivost

Bolj?a kot dizla :hudicek:

 

- koliko km bi naj zdr?al motor in turbo

Odvisno od lastnika, kako dela z njim in kolk kvalitetno olje uporablja?, to velja za vse

 

- poraba (10-13 l 100/km?)

Tam nekje sploh ?e ima? kratke fure

 

- 4x4 pogon je stalni ali se priklopi avtomatsko ali ro?no

Stalni pomeni stalni, samo procent koliko je spredaj in koliko pogona je zadaj se samodejno spreminja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V?eraj sem si ?el ogledat http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6691733&show=1

Glede opisa vozila veliko vsega ne ustreza. Vozilo ima navadne ?aromente in ne xenon, meglenk nima, gretje sede?ev nima, keyles go nima, volan nastavljiv po globini nima...preden bom vse na?tel lahko povem, da imam avto osnovno opremo. Poleg tega premik zadnjih stekel s strani voznika ne deluje, sredinsko konzolo so provizori?no pokrili z alu. plo??o, osvetlitek nastavitve klime ne dela...Druga?e je avto lepo ohranjen, ima pa edno odrgnino spredaj in zadaj na voznikovi strani. Km- bi naj ustrezalo...

 

LP

Napisano

Tudi sam se ?e nekaj ?asa ogledujem eventuelno po cx7.

 

A se kaj pri?akuje kak nov model te velikosti? CX5 mi je malce premajhen, v tujini pa cx7 ?e kar prodajajo, vidim - le pri nas so ga umaknili ...

 

Kako se obnese dizelska razli?ica, kak?ne te?ave je mogo?e pri?akovati, ?e recimo nabavim kakega rabljenega s cirka 100.000 km?

 

Sam delam kar veliko km - kakih 30.000 letno ...

 

Mimogrede me zanima ?e glede glasbene opremljenosti - nisem avdiofil, sem pa dokaj zahteven glede kakovosti glasbe. Kak?no je ozvo?enje v teh modelih? A se ga da dobro ozvo?iti tudi za manj kot 3000 ?? :-)

Napisano

?io!

 

Jaz ti bom samo za muziko odgovoril.

Kar se ti?e ozvo?enja sem kar zahteven in v prej?njem avtu sem imel Pioneer ozvo?enje, ki je lepo delovalo.

V cx5 pa je Bose ozvo?enje (9 zvo?nikov + oja?evalec) in ni primerjave s prej?njim ozvo?enjem (mislim v +) :punk: . Zvok je kristalen, mo?i je ?isto dovolj, basi so spredaj odli?ni, zadaj pa mogo?e za pikolin zmanjka (vsaj zame).

Mp3 deluje super. Glasnost pa mi ni ?e uspelo dati do konca.... Posebno pa ne kak?en rave..., ker se bojim, da kaj razpade :o

 

Skratka jaz sem zelo zadovoljen :prstgor: . Sem mislil, da cx7 ima zadaj ?e wofer pa zgleda, da nima. klik

 

Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.