Skoči na vsebino

Mazda 3 - razlike med letnikoma 2004 in 2007

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim za naslednjo informacijo; Zanima me, ali je kak?na razlika med modelom Mazda 3(brez zadka s petimi vrati), letnik 2004 in 2007? spra?ujem samo za sprednji levi blatnik, prednja leva lu?, roka, kon?nik, odbija?..jaz imam 2004 in imam mo?nost dobave enake barve delov iz modela 2007, ki je karambolirano drugje pa?..

 

Hvala za informacije!

Napisano

Vse je enakor...kar je karoserijskega (blatnik,lu?,odbija?)....roke bi tudi morale biti OK, so pa pri 2007 nekaj obese spreminjali samo ne vem koliko in kaj. Najbolje da na Mazda servis pokli?e? oz. se oglasi? in sem prepri?an da ti bodo tudi glede ostalih zadev prav povedali.

Napisano

?ivijo!

Mene pa zanima, ?e kdo ve kak?na je razlika med tema dvema letnikoma glede motorja oz. menjalnika. Namre? opazil sem da imajo novej?e m3 (2007l.) nekoliko manj?o porabo goriva. :blush:

It's all about making the imposible posible!
Napisano

?isto malo bolj je pri optimiziran motor...poraba naj bi bila okoli 5% manj?a, mehanika je pa popolnoma enaka. Tako da ?e ima? poraba liter manj?o na novej?i potem je problem drugje ;) verjetno v nogi,hehe. Moj primer: imel sem 1.6 letnik 2007, sedaj imam 2.0 GTA letnik 2005 s cca. 1/3 ve? konji...in trenutna poraba, 80% mesto - 20% avtocesta, po omejitvah = 8,3 litra.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
    • Kako ti to veš kaki so Kitajci.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.