Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Zanima me kako ve?, da ti je crknu kompresor klime.

Danes ko je bilo toliko vro?e zunaj da sem potreboval klimo, je iz re? pihalo toplo, kljub temu da sem temperaturo

nastavil na 15 stopinj. Lani avgusta sem dopolnil plin v sistemu, pa bilo OK.

Ali je mo?no da je plin u?el ?ez zimo.

Kako lahko ugotovim, da je res ?el kompresor klime.

 

Zanima me po va?e, kaj bi lahko bilo.

 

Uro?

Napisano

Po vsej verjetnosti ti res nekje pu??a. V tem primeru naj ti ob naslednjem polnjenju dodajo barvilo, da boste lahko locirali kje uhaja.

 

Ni re?eno, da ti je crknil kompresor, ker zelo mo?no da ne po?ene kompresorja zato ker je klima "prazna". :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko pu??a plin,lahko pa je ?la sklopka kompresorja.Prvo bi blo dobro preverit ?e pride tok do sklopke,?e pride pa ?e probat sklopko samo....to je gratis ^_^

Napisano

Pri meni se tudi to dogaja. samo je problem drug. V motornem prostoru tam kjer so varovalke je rele za klimo in ta mi za?melca in ne vklopi. ravno danes sem ga spet mal spucal. in zdej vklaplja. efekt je pa isti kot da ti klima nebi delovala. vendar se na obratih zazna da kompresor vklopi... o?itno je za to en drug rele. ta ki pa preklopi na hlajenje pa ne da kontakta.

 

tule je blo vse opisano

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...=klimo&st=0

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.