Skoči na vsebino

Lu?ka v prtlja?niku


Priporočeno sporočilo

Rabim pomo?.

 

V prtlja?niku sem prilimal led trak in priklopil na obstoje?o lu?ko v prtlja?niku. Pazljivo povezal in rezultat je, da ne gori led in ne original lu?ka. Preveril sem tudi vse varovalke in nobena ni skurjena. ?e pa pogledam napajanje na lu?ki je cca. 9v, kaj je premalo.

 

Je komu kaj znano?

 

Nekaj sem poguglu in na?el, da ta lu?ka ima nek nadzorni sistem?!

 

Hvala za pomo?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

preveri originalno ?arnico ?e je slu?ajno pregorela, med vezavo na led diode pa je ponavadi potrebna vezava upora.

 

Ne, vse je ok. LED trak je narejen za direktni priklop na 12V.

Na enih ameri?kih forumih sem na?el, da je problem v obremenitvi izhodnega modula za ?arnico. Ta modul je narejen za zelo majhne obremenitve (po mojem max. 5W, oz. samo za original ?arnico) jaz pa sem priklopil ene 3 W ve?. Mislim, da je ?el v P.M.

?uden sistem :blink: .

 

Ma, bom ?e na?el alternativno re?itev....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, vse je ok. LED trak je narejen za direktni priklop na 12V.

Na enih ameri?kih forumih sem na?el, da je problem v obremenitvi izhodnega modula za ?arnico. Ta modul je narejen za zelo majhne obremenitve (po mojem max. 5W, oz. samo za original ?arnico) jaz pa sem priklopil ene 3 W ve?. Mislim, da je ?el v P.M.

?uden sistem :blink: .

 

Ma, bom ?e na?el alternativno re?itev....

 

Vse kar je na avtu elektrike, razen motorja in abs sistema je vezano na skupno centralo "body computer". Kot si zgoraj napisal ta modul meri obremenitev na izhodu, ti si z led trakom to obremenitev presegel in ti je centrala blokirala izhod. Podobno se je zgodilo kolegu na A3-ju ko je menjal ?arnice za osvetlitev registrske tablice, pa smo problem re?ili tako da smo stikalo od lu?i par krat pri?gali in ugasnili. Provaj zapret in odpret prtlja?nik par krat zaporedoma, da se stikalo spro?i. Mogo?e lahko re?i? problem tudi tako da za nekaj ?asa izklopi? akumulator, da se bo centrala resetirala. ?e vseto ne bo delovalo, ostane ?e samo tester kot re?itev...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse kar je na avtu elektrike, razen motorja in abs sistema je vezano na skupno centralo "body computer". Kot si zgoraj napisal ta modul meri obremenitev na izhodu, ti si z led trakom to obremenitev presegel in ti je centrala blokirala izhod. Podobno se je zgodilo kolegu na A3-ju ko je menjal ?arnice za osvetlitev registrske tablice, pa smo problem re?ili tako da smo stikalo od lu?i par krat pri?gali in ugasnili. Provaj zapret in odpret prtlja?nik par krat zaporedoma, da se stikalo spro?i. Mogo?e lahko re?i? problem tudi tako da za nekaj ?asa izklopi? akumulator, da se bo centrala resetirala. ?e vseto ne bo delovalo, ostane ?e samo tester kot re?itev...

 

Ja, se se mi je zdelo, da je bil izhod preobremenjen.

Ok, bom prabal ?e z odklopom akumulatorja. Koliko ?asa lahko pustim brez napetosti, se bojim, da bom resetiral ?e kake druge nastavitve?

A mogo?e ve?, kje je stikalo lu?ke v prtlja?niku?

tnx

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stikalo je v klju?avnici, vsaj mislim...akumulator odklopi vsaj eno minuto, nastavitve od radia pa sr bodo na ?alost izgubile

 

Ni ?lo. Zgleda, da je izhod skurjen.

No, ena dobra lastnost je, da je med maso in + vodnikom 12V vedno prisotna, negativni vodnik - pa je speljan preko tega krmilnika (ki je zdaj skurjen).

 

Lu?ko pove?em z maso in deluje :prstgor:

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

helow. Da ne odpiram nove teme bom tudi tuki neki vpra?al.Zanima me ali lu?ka v prtlja?niku nonstop gori ali se ugasne ob zaprtju? In sicer: nazadnje ko sem podrl del zadnjega zica sem opazo da lu?ka konstantno gori tudi ko se vozim. Probal sem tudi vzet samo zadnjo rolo prtlja?nika zic postavit tako kot mora bit in zapret ter zaklenit avto po?akal sem ene 5 minut pr?o nazaj in vido da lu?ka ?e kar gori. Je mo?no da kje ne dobi stik? Je pa res da sem menjal ?arnice po celem avtu z modrimi ampak drugje te?av nimam. Lepo se ugasnejo in tudi ob zaklepu avta malo zatemnijo potem pa po?as ugasnejo. Hvala za odgovor :) lep de?even dan :)

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A gori tud takrat, ko je avto brez klju?ev v klju?avnici in zaklenjen?

 

po moje tole ne bi smelo biti ampak po drugi strani je p azadnje ?ase tolk enga ?paranja, da je ?ist mo?no, da ni ve? stikala za izklop, ko so vrata zaprta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mora se ugasniti, da nima? ti tri stopnje - off, door pa stalno ON, pa si dal med menjavo na stalno pri?gano, tako kot imajo stropne lu?ke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.