Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni vsi.

 

Sem nov na forumu in ?isto nov v svetu Mazd. Prihajam pa iz VW vod po kar nekaj razo?aranjih Golfa. Gledam da bi kupil Mazdo 6 karavan, obvezno dizel, letnik 2008 ali novej?e. Oblika torej tale:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7125471&show=1

 

Oglas naj slu?i samo informativno, me ne zanima doti?en avto.

 

Kaj bi moral torej paziti, kateri (dizel) motor priporo?ate, ima tale model kak?ne znane napake?

 

Hvala vnaprej za odgovore.

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Zlo velik pri motorjih ne bo? mogel izbirat (vsaj pri nas), ker je ve?inoma 2.0 140KM in nekaj malega 2.2 129KM. Ostalih so o?itno tako malo prodali, da se skoraj ne pojavljajo v oglasih.

 

Glede napak v tej verziji motorja ni kej dosti sli?at - mogo?e edino to, da rabi ve?krat "u?enje" injektorjev, ker se kot ka?e raz?telajo pol pa lahko ob?asno kej rahlo pocuka - ni? tragi?nega zna bit pa za ta razred vozil to malo neprijetno saj se pri?akuje svilnato miren tek motorja.

33112_1.png

Napisano

Pardon za moje neznanje na podro?ju in morebitna neumna vpra?anja ampak... Zakaj pa je mo?nej?i motor manj?e kubature kot tisti ?vohej?i?

Napisano

Pardon za moje neznanje na podro?ju in morebitna neumna vpra?anja ampak... Zakaj pa je mo?nej?i motor manj?e kubature kot tisti ?vohej?i?

 

2,0 je starej?i motor, 2,2 pa novej?i in ga ima? s 129 konji in 163 konji in ?e mislim da 180 konji.
Napisano

Pardon za moje neznanje na podro?ju in morebitna neumna vpra?anja ampak... Zakaj pa je mo?nej?i motor manj?e kubature kot tisti ?vohej?i?

 

Motor 2.0 140KM je bil do letnika 2009, potem pa je prisla faceliftana sestica, ki je imela 2,2 motor s 129, 163 in 180 KM ... Tukaj se se najde brosura s podatki >> http://goo.gl/FFP5M ... Posebna serija Mirai in Takumi sta bili pri dizelski razlicici na voljo samo s 129 KM ...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hvala za hitre in konkretne odgovore.

 

Po avto.net-u vidim da je precej 2.0 140 ki se prodaja tako da bo verjetno tudi tole na koncu izbrano. ?e nima nekih tovarni?kih hib, slabih to?k, potem je to to.

Kje pa se sestavljajo Mazde? Imajo kako tovarno tuki v EU?

Poraba omenjenega motorja torej 2.0 kak?na je?

Napisano

Hvala za hitre in konkretne odgovore.

 

Po avto.net-u vidim da je precej 2.0 140 ki se prodaja tako da bo verjetno tudi tole na koncu izbrano. ?e nima nekih tovarni?kih hib, slabih to?k, potem je to to.

Kje pa se sestavljajo Mazde? Imajo kako tovarno tuki v EU?

Poraba omenjenega motorja torej 2.0 kak?na je?

 

 

Mazde se vec ali manj vse proizvajajo na japonskem... Bili so neki poskusi, predvsem v navezi s Fordom, ko so nekaj manjsih modelov sestavljali v Evropi (se mi zdi, da so Demio sestavljali v Spaniji) ... Mazda5, 6 CX7, CX5,... se vse sestavljajo na japonskem..

 

Glede porabe pa je takole... Ni ravno med najvarcnejsimi... je pa odvisno, kako ga vozis... poraba 2.0 dizla je nekje od 6 do slabih 8 litrov ... Pobrskaj malo po www.poraba.com ali www.spritmonitor.de ...

 

Jaz imam porabo nekje dobrih 7 litrov ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej sem se takoj po oddaji posta spomnu da bi lahko pogledu na poraba.com. Vidim pa da je 2.2 znatno var?nej?i motor. Moram priznat da sem vseeno pri?akoval ma?k ni?jo porabo. Mogo?e mam slabo predstavo ker prihajam iz VW vod. :(

Kak?en cikel pa ima? ti s svojim avtom? Veliko mestne vo?nje? Me?ano?

Napisano

Kak?en cikel pa ima? ti s svojim avtom? Veliko mestne vo?nje? Me?ano?

 

 

Mesano ... nekaj relacije, nekaj po mestu ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj pa servisi? Na koliko kilometrov/?asa je predviden reden servis? Na koliko izredni? Koliko stanejo servisi z oljem na poobla??encu?

Napisano

Kaj pa servisi? Na koliko kilometrov/?asa je predviden reden servis? Na koliko izredni? Koliko stanejo servisi z oljem na poobla??encu?

 

Ima? na 20.000 km ali 1x letno. Cena 300?. :)

 

 

Napisano

Moj tast ma VW Lupo 1,4 benz, pa ga na poobla??encu pride servis 190?. ?e pogleda?, da lahko Lupoja parkira? v Mazdo 6 karavan, edino zadnje zice bi menda mogo podret, je teh 300? kar na mestu, lahko pa tudi druga?e gleda?, samo pol si bo? menda vzel VW Golf VI

Napisano

No, tastu priporo?aj menjavo servisa ker cena je odlo?no previsoka za podan model avta. Druga?e pa je zadnji servis za VW Golfa 6 dizel pr?u natanko 151?. Zakaj ?elim Golfa prodat in i??em alternativo pa je popolnoma druga zgodba. Bom ?e vseeno povpra?al pri lokalnem serviserju Mazd koliko bi ra?unal za reden servis.

 

Hvala vsem zaenkrat za mnenje, vidim da je skupnost na forumu zelo na mestu (za razliko od kak?nega drugega foruma za drugo znamko). :cheers:

Napisano

Pri letniku, ki ga i??e? ti garancija ve? ne velja in bi mogo?e kak?en lokalni mehanik naredil servis za podoben denar, kot pri kateri koli drugi znamki, saj olje in filtri majo podobne cene.

Napisano

sm meu prej 140km motor pa zdaj mam 129km pa ni nekej velke razlike v porabi, ?ist iskreno. Ma pa 2.2 ketno, 2.0 pa jermen, tko da je prva v plusu tok, da ni menjave jermena ;) je pa Mazda Mazda, ti zleze pod ko?o, men ni bla to prva izbira al pa ?elja sploh, pa sm zdj ?e drugo kupu :)

Napisano

sm meu prej 140km motor pa zdaj mam 129km pa ni nekej velke razlike v porabi, ?ist iskreno. Ma pa 2.2 ketno, 2.0 pa jermen, tko da je prva v plusu tok, da ni menjave jermena ;) je pa Mazda Mazda, ti zleze pod ko?o, men ni bla to prva izbira al pa ?elja sploh, pa sm zdj ?e drugo kupu :)

 

Pri normalni voznji je velika razlika skorajda liter + isti filing ceprav manj konj ker je navor isti + razred zavarovanja pod 100kw

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto bi tako al tako kupu od prvega lastnika, slovenskega in s potrjeno servisno. Rad bi potem nadaljeval servisiranje pri poobla??encu ?e ga ?e vozim na servis. Durga?e filter in olje lahko tudi sam zamenjam ampak ni to to.

 

Zelo zanimivo tole s ketno pri 2.2, zelo uporabna info ampak kolikor sem gledal so 2.2 imele Mazde od 2010 naprej?

 

Koliko pa je tovarni?ka garancija bila na teh vozilih? Kako je urejeno ?e ti kaj odpove izven garancijskega roka? So kak?ne kulance ?e je avto vedno servisiran na poobla??enem servisu?

Napisano

Avto bi tako al tako kupu od prvega lastnika, slovenskega in s potrjeno servisno. Rad bi potem nadaljeval servisiranje pri poobla??encu ?e ga ?e vozim na servis. Durga?e filter in olje lahko tudi sam zamenjam ampak ni to to.

 

Zelo zanimivo tole s ketno pri 2.2, zelo uporabna info ampak kolikor sem gledal so 2.2 imele Mazde od 2010 naprej?

 

Koliko pa je tovarni?ka garancija bila na teh vozilih? Kako je urejeno ?e ti kaj odpove izven garancijskega roka? So kak?ne kulance ?e je avto vedno servisiran na poobla??enem servisu?

 

Kok mas pa budget?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e si pameten kup ?vaba, mazda sploh dizel so jajca. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Avto bi tako al tako kupu od prvega lastnika, slovenskega in s potrjeno servisno. Rad bi potem nadaljeval servisiranje pri poobla??encu ?e ga ?e vozim na servis. Durga?e filter in olje lahko tudi sam zamenjam ampak ni to to.

 

Zelo zanimivo tole s ketno pri 2.2, zelo uporabna info ampak kolikor sem gledal so 2.2 imele Mazde od 2010 naprej?

 

Koliko pa je tovarni?ka garancija bila na teh vozilih? Kako je urejeno ?e ti kaj odpove izven garancijskega roka? So kak?ne kulance ?e je avto vedno servisiran na poobla??enem servisu?

 

Garancija je 3 leta z moznosjo dokupa na 5 let ce je servisiran na pooblascencih redno. Deli so dragi in po izteku garancije se bolj splaca peljati na servis k pelkotu. Dokup garancije ne krije vseh delov in je lahko macek v zaklju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri normalni voznji je velika razlika skorajda liter + isti filing ceprav manj konj ker je navor isti + razred zavarovanja pod 100kw

 

Je med prvo generacijo ?estke in drugo res lahko nekaj razlike. V drugi generaciji pa med motorjema 2.0 140KM in 2.2 129KM ni take razlike - a si pozabil kak?ni so bili rezultati na?ega testnega "poraba" izleta v Bovec? Midva sva imela skoraj enako porabo.

33112_1.png

Napisano

Ni?kaj vzpodbudni podatki... :(

?vaba bi kupu ja, konec koncev imamo pri bajti vsi VW-je ampak glede na to da bi karavan pri?el prav ostaja pri VW-ju prakti?no samo Passat na voljo...ki pa, po pravici povedano, je ravno toliko zanesljiv kot eno jajce. Se lomi takoj ko ga grdo pogleda?... :blink:

 

Vsaj deli za VW-je so dokaj poceni in poobla??en sevis je na mestu. Kulance tudi lepo talajo po izteku garancije in ob kakih nemogo?ih napakah celo 100% le-te.

 

Huh...zgleda da bo treba ?e ?tudirat kaj vzet.

 

Hvala vam, res v veliko pomo?! Super ste! :cheers:

Napisano

pa kukrkol gleda? je tko tko vse skupaj z temi avti, ?e ma? sreco, ti dela, ce je nima?, ?al ne :) pa mal zgruntaj, kok se misl? vozt in ?e je smisln nakup dizla!?

Napisano

Zdej se kupuje samo dizel to je zdej in,tud ce delas 400 km / 2 mesca.

 

Kolegov fotr je tak kaliber.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.