Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene pa zanima, ?e je kdo ?e opazil, da se mu tole izvaja. Gre za FL ?estko, dizelca. V manualu pi?e:

 

Injection Amount Learning Function

 

• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries

 

out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and

 

after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:

 

? Engine is idling

? Shift lever is in Neutral position

? Vehicle speed is 0 km/h

? Engine coolant temperature is between 65…95 °C

? A/C is not operating

? Accelerator pedal is not depressed

? DPF regeneration is not performed

 

• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning

function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In

addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service

intervals (refer to the workshop manual).

 

 

Gre se za to, da mi spet malce cukne na AC ko se nekaj ?asa peljem s konstantnim gasom, potem ga pa narahlo pohodi?. To sicer ni prvi?, vedno pa to uredi za par 10.000 km, u?enje ?ob na testerju.

 

?e tole prav razumem, ima mazda vgrajeno avtomatsko u?enje, ki se izvaja ob zgoraj izpolnjenih pogojih, ampak nisem ?e opazi. Kaj naj, pustim laufat doma na ?tantgasu, pa da vidmo kaj bo :-)

Napisano

Mene pa zanima, ?e je kdo ?e opazil, da se mu tole izvaja. Gre za FL ?estko, dizelca. V manualu pi?e:

 

Injection Amount Learning Function

 

• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries

 

out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and

 

after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:

 

? Engine is idling

? Shift lever is in Neutral position

? Vehicle speed is 0 km/h

? Engine coolant temperature is between 65…95 °C

? A/C is not operating

? Accelerator pedal is not depressed

? DPF regeneration is not performed

 

• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning

function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In

addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service

intervals (refer to the workshop manual).

Gre se za to, da mi spet malce cukne na AC ko se nekaj ?asa peljem s konstantnim gasom, potem ga pa narahlo pohodi?. To sicer ni prvi?, vedno pa to uredi za par 10.000 km, u?enje ?ob na testerju.

 

?e tole prav razumem, ima mazda vgrajeno avtomatsko u?enje, ki se izvaja ob zgoraj izpolnjenih pogojih, ampak nisem ?e opazi. Kaj naj, pustim laufat doma na ?tantgasu, pa da vidmo kaj bo :-)

 

aha, jst to sli?im, dejansko se spreminja zvok motorja v leru, na mestu, po pribli?no 30 sekundah, ampak ne vedno.

Napisano

Sweet :D

 

Se pravi na vsakih 3000km se tole aktivira, potem pa ?e so pogoji izpolnjeni se spro?i. ?e niso se ?aka na naslednji?. Bi bilo pa zanimivo zvedet, ?e je to res enako kot je se na WDSu naredi.

Napisano

The PCM carries out injection amount learning every 1,500 km within the first 6,000 km of driving and every 10,000 km after that

Napisano

The PCM carries out injection amount learning every 1,500 km within the first 6,000 km of driving and every 10,000 km after that

 

hm, ja sem prebral, o?itno ga ne razumem prav to?no, me moti beseda "every". Pa tudi, sem sli?im absolutno pogosteje to "u?enje :ne vem: "

Napisano

Zanimivo. Tudi sam sem ?e ve?krat opazil nek ?uden zvok ?e je motor nekaj ?asa tekel na mestu, pa do sedaj nisem imel pojma kaj bi to bilo.

Ob?asno pa opazim tudi da motor malo cuka med vo?njo pri pospe?evanju in sicer nekje okrog 1800 -2200 vrtljajev. To se dogaja le ob?asno, zgleda se res ?obe potem same po?timajo. :blink:

Napisano

Zanimivo. Tudi sam sem ?e ve?krat opazil nek ?uden zvok ?e je motor nekaj ?asa tekel na mestu, pa do sedaj nisem imel pojma kaj bi to bilo.

Ob?asno pa opazim tudi da motor malo cuka med vo?njo pri pospe?evanju in sicer nekje okrog 1800 -2200 vrtljajev. To se dogaja le ob?asno, zgleda se res ?obe potem same po?timajo. :blink:

 

To?no to se meni dogaja. Zdej pa bogsigavedi kdaj bo pretekl tistih 10000km, da se u?enje spet aktivira :blink:

 

hm, ja sem prebral, o?itno ga ne razumem prav to?no, me moti beseda "every". Pa tudi, sem sli?im absolutno pogosteje to "u?enje :ne vem: "

 

Se pravi do 6000km se aktivira vsakih 1500km, potem pa na 10000. Skoda k ne mores vidt kolk se manjka do teh internih 10000. Mogo?e v kakem skritem meniju.

 

 

A sta med tem opazla kako pove?anje obratov?

Napisano

To?no to se meni dogaja. Zdej pa bogsigavedi kdaj bo pretekl tistih 10000km, da se u?enje spet aktivira :blink:

Se pravi do 6000km se aktivira vsakih 1500km, potem pa na 10000. Skoda k ne mores vidt kolk se manjka do teh internih 10000. Mogo?e v kakem skritem meniju.

A sta med tem opazla kako pove?anje obratov?

 

Ne, jaz nisem opazil spremembe v obratih, je pa o?itna sprememba v delovanju motorja, misli? da je kaj narobe :)

Napisano

Ne, jaz nisem opazil spremembe v obratih, je pa o?itna sprememba v delovanju motorja, misli? da je kaj narobe :)

 

To?no tako.

Napisano

U?enje injektorjev lahko tud sam spro?i? roćno, brez kaker?nega koli ra?unalnika

Tule je opisano kako:

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

Pogoj je ta, da je ma?ina ogreta na delovno temperaturo.

 

Imam isti problem s tem cukanjem. Ko spro?im u?enje ?ob je potem za par tiso? kilometrov uredo.

Sem pa ?e opazil, da se mi cukanje najbolj pojavi, ?e mam notri Petrolovo nafto. Pri OMV skor ni cukanja.

Napisano

U?enje injektorjev lahko tud sam spro?i? roćno, brez kaker?nega koli ra?unalnika

Tule je opisano kako:

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

Pogoj je ta, da je ma?ina ogreta na delovno temperaturo.

 

Imam isti problem s tem cukanjem. Ko spro?im u?enje ?ob je potem za par tiso? kilometrov uredo.

Sem pa ?e opazil, da se mi cukanje najbolj pojavi, ?e mam notri Petrolovo nafto. Pri OMV skor ni cukanja.

 

Patric, kje je ta konektor? Na tej sliki na spodnjem linku (?isto spodaj) je to nekje na commonrailu?

 

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/...10f1800600.html

Napisano

Sem slisal od nasega mazdasa da ga je to ucenje precej drago stalo (res da na 2.2 masini....)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem slisal od nasega mazdasa da ga je to ucenje precej drago stalo (res da na 2.2 masini....)

 

Kaj pa je blo?

 

Sicer pa, naj nekdo pove ?e mu je tole uspelo na FL ?estki.

Napisano

To smo ?e govorili se mi zdi, da to velja za cd140 motor ne za 143 verzijo s prej?nje ?estke.

 

je pa verjetno tole res samo za 140 CD, niti nise bil pozoren za katero mazdo se gre :vskalo:
Napisano

Zgleda bo treba probat, tip na mazda6club forumu pravi da tut na prejsnji verziji to prime. Se prav eno ?ico, pa notr v konektor, en konc pa na ?asijo :notworth:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem probal za hec ?e enkrat, pa mi po petih minutah nekako ni uspelo. Zdej pa nevem, ali si ECU zapomni, kdaj si nazadnje to po?el oz. pri katerih kilometrih in ne omogo?a dokler ne naredi? spet xy km.

 

Ali pa je bila masa od kabla slaba. :) Sej ne vem, kam bi dal na maso, zadnji? sem na en ?rauf, v?eraj tudi pa ni prijelo. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.