Skoči na vsebino

?ipanje in garancija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spet js te?im :D

 

 

Ima kdo konkretne izku?nje kako je s ?ipanimi mazdami in morebitnim uveljavljanjem garancije. Eni trdijo da odpade, drugi da ni te?av, ker imajo kao dogovor s servisem ( to drugo seveda trdi tuner).

 

 

Tako da mene zanima ?e je kdo?e imel kak?ne izku?nje ali pozna situacijo malo bolje kot jaz

Napisano

Ker o tem nimam osnovnega pojma, predlagam da kontaktira? tele in dobi? info iz prve roke, v nadaljevanju pa ?e se odlo?i?, dobi? ?e lep poppust, ?e postane? ?lan MK :D

 

Lindempa d.o.o http://www.lindempa.si

(Chip tuning, izpu?ni sistemi, olja..)

 

30% Popusta na Steinbauer chip tuning

30% Popusta na Leovince izpu?ne sisteme

veleprodajna cena za OMV avtomobilska olja in maziva

veleprodajna cena za Liqui Moly aditivi in dodatki

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Spet js te?im :D

Ima kdo konkretne izku?nje kako je s ?ipanimi mazdami in morebitnim uveljavljanjem garancije. Eni trdijo da odpade, drugi da ni te?av, ker imajo kao dogovor s servisem ( to drugo seveda trdi tuner).

Tako da mene zanima ?e je kdo?e imel kak?ne izku?nje ali pozna situacijo malo bolje kot jaz

 

jaz sem jo ?ipal, ko je bila ?e v garanciji na poobla??enem Mazda servisu, tko da je moja garancija veljala, ?eprav jo nisem rabu.... :P

Napisano

jaz sem jo ?ipal, ko je bila ?e v garanciji na poobla??enem Mazda servisu, tko da je moja garancija veljala, ?eprav jo nisem rabu.... :P

 

 

Na kirmu servisu so ti pa to ?ipal? A misli? na powerbox al ?ipanje?

Napisano

Garancijo ti tuner lahko ponudi/proda edino le preko zavarovalnice, kot npr GSV, katero se seveda dopla?a...

Powerbox nikakor ni zanseljiva metoda chiptuninga

Po tuningu je VSE odvisno od voznika, kako se stvari po posegu "lomijo", na?eloma se dolgoro?no vsem vitalnim delom ?ivljenska doba skraj?a, kot so: sklopka, nosilci motorja, turbina, podvozje

Jaz osebno tunning zelo priporo?am, saj vo?nja res postane u?itek, z zmerno vo?njo pa je tudi prihranek na gorivu.

V primeru, da ima vozilo DPF filter je vredno razmisliti, ali ga obdr?ati in se izogniti morebitnim problemom in oba posega opraviti naenkrat

Napisano

predlagam, da pazite pri ?ipanju tudi na zadnji odstavek, opisan v tem ?lanku:

 

http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obr...-cipiranje.html

 

Citat:

 

?ipiranje velja za poseg v motorno elektroniko in to zahteva t.i. posami?no odobritev predelanega vozila oz. vpis predelave v potrdilo o skladnosti (homologacijski karton?ek). V primeru, da tega ne storite in vas z na?ipiranim vozilom zasa?i policija, vas ?akata kazen 400 evrov in izredni tehni?ni pregled.

 

pa obilo u?itkov v vo?nji...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

predlagam, da pazite pri ?ipanju tudi na zadnji odstavek, opisan v tem ?lanku:

 

http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obr...-cipiranje.html

 

Citat:

 

?ipiranje velja za poseg v motorno elektroniko in to zahteva t.i. posami?no odobritev predelanega vozila oz. vpis predelave v potrdilo o skladnosti (homologacijski karton?ek). V primeru, da tega ne storite in vas z na?ipiranim vozilom zasa?i policija, vas ?akata kazen 400 evrov in izredni tehni?ni pregled.

 

pa obilo u?itkov v vo?nji...

 

Uf

 

Policaj, s ?tiriletno ?olo NI kompetenten strokovnjak, da ugotovi, da ima vozilo modificirano motorno elektroniko, prav tako tehni?ni pregled NI usposobljen za te zadeve, niti nimajo ustreznih naprav za meritve mo?i.

Vsi gara?ni tunerji, ki premorejo dynamometer pa stavim, da nimajo redno pregledan in umerjen dyno pri ustrezni instituciji.

 

Tako, da razne govorice o homologaciji so navaden bullllshit!!!

Napisano

js sm imel cipiran avtu in lahko povem da sm imel probleme z DPF ce sm ga gonil ene 150-200 kilometrov..takrat mi je zacela lucka utripat in sm mogu it na servis da naredijo regeneracijo.. potem sm se odlocil da odstranim cip in od takrat nimam tezav...sedaj imam sam powerbox in mam mir...

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.