Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo mazda?i

 

Zopet imam eno te?avo. Spraznila se mi je klima in sem jo dal filati. Po filanju je klima normalno delala kak?en teden, zdaj pa ?e nekaj ?asa ne hladi kot bi morala saj piha kar niti mrzel niti vro? zrak nekje vmes. kaj bi bilo lahko narobe

 

lp zoom zoom

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

@Bla?, sicer je moja 2003 letnik, pa prav tako bencinska, te?av zaradi klime pa je bilo ogromno (na sre?o je bil to vse stro?ek trgovca z vozili, ki se je ob mojem nakupu zavezal, da bo klima naprava delovala). Menjali smo kompresor klime, pa cev za visok pritisk v klimi, pa cev za nizek pritisk in na koncu ?e hladilnik klime. Skratka totalna kalvarija. Nek kolega mehanik me je celo opozarjal ob vsakem tem posegu (npr. ko je bil menjan kompresor, je omenil, da znajo bit pa vse ostale komponente tako stra?no dotrajane, da se bo zdaj takoj pokazala nova napaka, no in res se je, vedno znova in znova). Upam, da pri tebi ni tako hudo, ker tole (na?teto) ?e bi kasiral iz lastnega ?epa ne vem ?e bi bilo zadost 1500?. :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen.

Imel sem isto te?avo na mazdi 6 2004. Torej po tistem, ko sem opazil, da mi klima slabo hladi sem jo dal ponovno nafilat. Po filanju mi je hladila dobro, ampak samo nekaj tednov, nato pa zopet ni?. Peljal sem avto k mehaniku v Postojni, ki se ukvarja z klimami. Ugotovil je, da mi je pu??alo na ventilu, ki je namenjen za dofilavanje. Kljub barvilu v plinu ni bilo videti nikjer obarvano, to pa zato ker je pu??alo tako po malem. Zamenjal mi je membrano v tem ventilu in ponovno nafilal ter vzel 80,00 eur. Potem je klima delala OK. ?e celo leto preden sem avto prodal.

Preden se je ugotovilo vzrok napake so mi rekli, da je mo?no:

- tipalo temperature,

- ?el kompresor.

- spu??al plin,

- napaka na ra?unalniku...

 

To je bila moja izku?nja upam da jo bo? re?il.

 

Uro?.

Napisano

Najverjetneje pu??a cevka ki je speljana pod airboxom, ne obeh koncih alu vmes pa guma, na eni je prikopljena na kondenzator na drugo pa na cev na ?asiji in ta vsem crkne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdravo

Ne vem ?e kaj je ker so mi pred enim dnevom pregledali ?e kje pu??a in niso ni? opazili. Klimo pa so morali ponovno nafilati za 50g in zdaj zopet deluje. bomo videli ?ez kak?en teden ali dva kako bo

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.