Skoči na vsebino

Roadtrip Albanija/Grcija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Time for roadtrips :)

 

1. Prvi dan (sobota), ce ne stejem voznjo iz Pristine do Durresa, je potekal po tej trasi http://goo.gl/maps/8IuJh.

Postanek pri PashaLiman vojaski bazi

Objavljena slika

 

2. S tem, da je noter se arheolosko mesto (1-2 stoletje B.C.) in je kr zabavno, ker vojaku reces, da bi sel cekirat bazo on pa misli, da gres pogledat zgodovino in poklice nadrejenega, ki te vpisuje in vse mozno in ti zrihta vodnika...

Objavljena slika

 

3. Bazo, ceprav si noter v kompleksu, lahko pogledas od dalec...

Objavljena slika

 

4. Nadaljevanje proti, zdaj ze tudi na forumu znani cesti...sam boste mogli spet gledat, tko je to :)

Objavljena slika

 

5. In ce pogledas desno

Objavljena slika

 

6. Drymades/Dhërmi, ko ni sezone je sploh kul, ker poleg tega, da ni nobenga, so tudi cene nizje (hotel za 20 eur in podobno)

Objavljena slika

 

7. PO dveh dneh tukaj, nadaljevanje juzno po tej trasi http://goo.gl/maps/puaQV. Tole je pa podmorniska baza, ki jo pokazejo tudi v Top Gearu, porto palermo

Objavljena slika

 

8. Prvi postanek je bil Syri i kaltër (modro oko), ki je bil zame verjetno highlight tripa. Izvir reke, kjer je pa ena luknja s premerom mogoce 3m, in je globina v tem delu neznana. So prisli do 54m, ampak vec niso mogli, ker je tlak izjemno hud. Temperatura vode je 10 stopinj, jaz sem z mojim g'shockom izmeril 13.4°C (ampak pri globini 20cm).

Objavljena slika

 

9. Labi GT pada v luknjo

Objavljena slika

 

10.Tole je super duper trajekt (za en, mogoce 2 avta, ki te pelje iz Butrinta do trdnjave Ali Pashe.

Objavljena slika

 

11. Butrint je spet arheolosko mesto, tokrat zelo znano in z namenom sva sla tja. Ta del odprejo enkrat na 5 let, tako da sva imela super sreco. In je lepo, ker so tla v celoti v mozaiku.

Objavljena slika

 

12. Potem se je nadaljevalo do Ksamila, ki je eno letovisce in je znano po treh mini otokih. Nahaja se zelo blizu meje z Grcijo.

Objavljena slika

 

13. Vecer se je koncal v Sarandi, kjer sva tudi prespala. Tokrat je hotel stal 25% vec kot prej, torej oderuskih 25 EUR !! :P

Objavljena slika

 

14. Nov dan nov zacetek. Ta dan je bil kr zabaven. Najprej preckanje meje in potem direkt do Igoumenitse, kjer sva najdla hotel pustila stvari v sobi, pustila tudi avto v hotelu in se vkrcala v trajekt za Krf.

Objavljena slika

 

15. Na Krfu sva bla brez avta, ampak to ne pomeni, da nisva bla mobilna. Resitev za 15 eur:

Objavljena slika

 

16. Najprej kopanje, in pol cekiranje mesta. Sicer sem bil prej ampak je se vedno kr lepo.

Objavljena slika

 

17. Potem sva vzela trajekt ob 23.30 nazaj do Igoumenitse, tole je bla trasa za tisti dan http://goo.gl/maps/gXUS6. Igoumenitsa ponoci.

Objavljena slika

 

18. Naslednji dan, smer jug. Prvi postanek: Parga.

Objavljena slika

 

19. Potem pa Preveza, mesto ni blo tok zanimivo, je pa blo zanimivo, ker sem najdu dvojcico

Objavljena slika

 

20. Nadaljevanj proti danasnjem cilju, otok Lefkada, mestece Vassiliki. Trasa pa je bla taka: http://goo.gl/maps/4cEm7

Objavljena slika

 

21. Drugi dan v tem mestecu sva izkoristila, da sva sla do bliznje plaze. Porto Katsiki. Ze plaza je carska, ampak cesta do njej je pa legendarna...narejena za 1.6 miate...polna ovinkov, ki jih lahko vozis z drugo ali pa tretjo prestavo. Zakon! Tole je trasa na karti http://goo.gl/maps/SQsGd

Objavljena slika

 

 

22. Tretji dan sva sla testirat eno drugo plazo. Egremni beach. Da prides do nje moras po 350 stopnicah, zato verjetno ni tok folka. Tudi lepa. Pot do tja:

Objavljena slika

 

23. Naslednji dan je sledilo kopanje v drugem kraju na otoku Lefkada in potem sva zapustila otok in se odpravila severnovzhodno. Prvi postanek, Ioannina. Tole je moseja in kraj kjer je pokopan Ali pasha. Desno pa je jezero.

Objavljena slika

 

24. Iz Ioannine pa sledi totalna sprememba scenarija in ceste. Pridemo v pravo gorsko cesto (zaradi nove avtoceste Egnatia-Odos, sem vide vse skupaj en avto!) in je noro.

Objavljena slika

 

25. Tole je na vrhu od enih prelazov tisti dan. Katara pass 1690m

Objavljena slika

 

26. In koncno do zeljenga postanka. Meteora. Ogromni kamni, ki imajo na vrhu manastirje. Tole je Holy Trinity kjer so snemali James Bonda (1981)

Objavljena slika

 

27. Od dalec

Objavljena slika

 

28. Potem je sledilo nadaljevanje do Thessalonikija, tudi po avtocesti Egnatia-Odos. Thessaloniki. Tole pa trasa za najbolj naporen dan za miato http://goo.gl/maps/y2pJZ

Objavljena slika

 

30. V Thessalonikiju sva bla celo nedeljo in potem preko Makedonije nazaj v Pristino. Vse skupaj 1800km in 10 dni. Trasa zadnjega dneva: http://goo.gl/maps/oJIVR

Objavljena slika

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Odli?na fotoreporta?a, je tudi mene ?e kar zamikala Albanija. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zakon izletek :notworth: ?e ne prej spi?em jeseni tud sam neki podobnega, ampak za zahodne kraje (?panija + maybe ?e portugalska) :party0035:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Heh pa si me prehitu tud v te konce :bravo: Po vsej verjetnosti bom kr enako traso vzel enkrat v drugi polovici septembra. Kolk ?asa je pa trajala tista pot vse skupaj? cca. 10 dni?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ker se zeljeni trip s familijo odmika vsako leto, gruntam da bi nahecal se 2 in da udarimo moto varianto v avgustu.

 

S tem da bi Grcijo verjetno zamenjal s Kalabrijo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Heh pa si me prehitu tud v te konce :bravo: Po vsej verjetnosti bom kr enako traso vzel enkrat v drugi polovici septembra. Kolk ?asa je pa trajala tista pot vse skupaj? cca. 10 dni?

 

10 dni je premal, takrat je blo 2 tedna s tem da nazaj grede sem vozil po avtocesti od madrida do nice in nica ljubljana

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Bravo, mislim fenomenalno. Pa domnevam da nisi imel te?av pri sporazumevanju. A so kaj prida pri tujih jezikih(bolj za ALB mislim)? Kaj pa varnost, a kaj te?ijo na cestah? Pa ona izvirska mi je zakon. Kristalna voda po moje ki jo lahko pije?. Te pa ohladi k se noter potunka?,ne.

Napisano

nobenih tezav :D

sploh albanci so pomoje najvecji poligloti

 

una izvirska res je zakon...in eni so tudi pili direkt iz nje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Dela se moto plan 22.7 - 28.7, ?e koga zanima naj sporo?i nima veze tle limat vsega :vesel:

 

http://goo.gl/maps/xV6RW

Labi a je tale cesta makadam ?e se vra?a? v Borschu preko hribov - point C?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne ne, si kr sfalil...uno je bolj za konje/osle

 

tko kr po glavni

http://goo.gl/maps/zrB24

 

s tem, da je tukaj iz neznanega razloga pri Lushnje nek obvoz (google), cesta je kr SH4

 

bos mogu bit pozoren pri Baru (CG), je en del, kjer je shortcut in se peljes po dvoriscih (ti bom pol naknadno narisal, ko bo cas)

 

drugace pa od Orikuma pa vse juzno pol, je spektakularna cesta...uzivancija (ovinki pa to)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

http://www.rtvslo.si/tureavanture/evropa/n...-riviera/314695

 

hecno, ker sele ko si nekje vidis, da tisto kar beres ne drzi povsem:

Tudi letali??e je samo eno - tisto v Tirani, poimenovano po Materi Terezi, in od katerega potrebujete ?e ?est ur (?e imate sre?o) do obale.

- ja se pravi, da jaz ko sem sel iz pristine v sestih urah (z miato, z 6-ko se prej) sem letel?

s tem, da tehnicno do obale (durres) iz letalisca rabis 30 min, ampak ok razumem, da je mislila "tapravo" obalo

 

komentator:

smeti,smeti,tudi na pla?ah jih je ogromno, albanska hrana-bolj boga ponudba,

ta ocitno sploh ni bil v albaniji...oz je hotu narocit dunajca pa pomfrija....morska hrana je tam se vedno nr.1 (po kvaliteti in ceni) tako da glih hrana in ciste prazne plaze so najvecji plus...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

aja pa res, ker sem jih odstranu se je zbrisal link...

se kaksno leto pol albanija ne bo vec zanimiva, ker gradijo povsod, ceste se tud delajo...pol ne bo vec tko zanimiv

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.