Skoči na vsebino

Tuning motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mal sem gledal po netu, kaj se da kej naredit iz starih mazd, pa sem naletel na eno precej zanimivo stran, kjer je pregled skoraj za vse znamke in tipe vozil in tut za na?e najljub?e japonce se kar par stvari najde, pa fajn je ko so napisane zmogljivosti pred in po predelavi z njihovim ?ipom. Pri nas npr. ti ljudje ki se ukvarjajo s temi stvarmi, ti nih?e no?e dat to?ne garancije al bo? dobu 5 konjev al pa jih bo? dvajset, razen pri turbinskih motorjih se da baje dost to?no predvidet. Pri teh francozih pa je to dovolj razvidno se mi zdi.

 

NO kogar zanima ta zadeva, naj si pogleda na naslednji link:

http://www.autosport-fr.com/

Dobrodo?li na forumu!

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Spet sem ?el malo pogledat na tole stran da vidm kak?ne naj bi kaj cajte dosegal posamezni nastopajo?i modeli na dregu! :D

 

Pa da vidmo kaka bodo kej odstopanja, men npr. bo te?ko dose?t 16.2! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ja jst bi bil velik bl zadovoljen z 104HP kokr pa z 83HP-tok je pokazal dinamometer

Napisano

To je pa res zanimivo, ko sem pa jaz klical nekam na Dolensko nekoga, ki bi naj to uva?al in montiral, mi je pa rekel, da za Z5 motor (1,5 16v) to sploh ne obstaja. Obstajalo naj bi samo za 1,6 16v motorje.

 

Se pravi, da bi me 14 konjev stalo mal pod 100k sit. hm

 

Kako pa je kaj z monta?o, ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sam preverjam, če ste še živi 😁 Lepota je itak subjektivna  
    • V Dojči, pa še to na Bavarskem težko, treba malo višje. Meni ga kolega s foruma (Schurda) dostavi, ko gre večkrat letno malo višje gor. Gajba je 20eur (z embalažo vred). :))
    • Razumem, koprčani ste itak prepričani, da ste nadvsepomembni in da se vam morajo drugi iz spoštovanja umaknit, ustavit in še priklonit zraven. Ja prvo Mazdo mi je razbil en iz sosednje Izole, ker je bil ravno tako prepričan, da se lahko vozi skozi rdečo in da se mu moramo drugi umaknit.
    • Ti si en mojster. Govora je o R5 in ne R4 😉
    • Ma fantje vam je treba izpite pobrat. Tole ni vključevalni pas ampak izključevalni. @Jest je lepo razložil, da je to odstavna niša. Ma dobr, sej upam, da razumete vsaj osnove prometnih predpisov.   @Slivka fak očala bo treba. Kje ti vidiš pospeševalni pas. To je zgolj izključevalni. Po tvoje torej, če želiš zapeljati iz niše, se ti jebe za vse, okoli in samo spelješ pa naj ostali rešujejo situacijo. Če tko sami vozite pol ne boste dolgo. Sploh mi je pa všeč kako ugotavljaš, da je nekaj očitno pa tega ni na posnetku. Kako veš sej kamera ne snema nazaj oziroma levo? Kako veš ali je bilo tam frej in ali za mano nisem imel še enega, ki je ravno tako šel na izvoz. Res si faca model, k vse to veš iz prve in na pamet.    Pa res, dej poglej si video še enkrat, pa preveri a je siromak res stal in kot tele čakal neskončno dolgo? Poglej, da se je vozil počasi po niši in na koncu zaviral (zavorne luči), kot bi želel ustavit, ampak v tistem trenutku je samo še trznil levo. Mi je pa res zanimivo kako vam rata take samomorilske manevre opravičevat. Vsak dan se peljem tam mimo pa še nikoli od kar obstaja ta obvoznica me ni izsilil še nihče. Tudi tovornjakarji, ki štartajo vedno počakajo, da imajo dovolj prostora.      Sej bi ti nekaj napisal pa se bom raje vzdržal. Ni vredno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.