Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo,

 

 

a se komu sanja glede slede?e te?ave...

 

med vo?njo se mi pri?gala lu?ka za zdrs koles ter check engine..najslab?e pa to, da pedalka za gas ne trza ve?...ni obratov...

 

imel sem lani isto te?avo...mi je na mazda servisu odkril, da so bili kabli za maso slabo izolirani in je bilo eno leto ok...

 

sedaj pa spet :/

 

?e lani sem to re?eval na na?in, da sem odklopil minus z akumulatorja, da je resetiralo ra?unalnik in se odpeljal naprej...en ?as je bilo ok

 

se je komu ?e kaj podobnega pripetilo ?

 

hvala

 

jure

Napisano

zdravo,

a se komu sanja glede slede?e te?ave...

 

med vo?njo se mi pri?gala lu?ka za zdrs koles ter check engine..najslab?e pa to, da pedalka za gas ne trza ve?...ni obratov...

 

imel sem lani isto te?avo...mi je na mazda servisu odkril, da so bili kabli za maso slabo izolirani in je bilo eno leto ok...

 

sedaj pa spet :/

 

?e lani sem to re?eval na na?in, da sem odklopil minus z akumulatorja, da je resetiralo ra?unalnik in se odpeljal naprej...en ?as je bilo ok

 

se je komu ?e kaj podobnega pripetilo ?

 

hvala

 

jure

 

 

Hm tale bo te?ka najbol? da prklop? na tester ker te dve lu?ki sta vezani na ceu kup napak in lahko sam ugibamo najpogostej?e so pa EGR, izpad 1,2,3 ali 4 cilindra (slaba kira ?oba oz povezava do nje) in ?e in ?e

Napisano

odklopit vse mase ki grejo iz aku na motor in ?asijo. spucat vse sti?ne kontakte. ?obe imajo posebaj svojo maso na motorju, tudi to spucat. mogo?e bo potem mir. nasvet je dal eric the car guy iz youtubea.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
    • 13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.   Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.   13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.   Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj. Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.
    • Jaz morm šparat mojo rokico ko vozim, da lahko potem zvečer polento mešam za večerjo 🙃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.