Skoči na vsebino

Feltne in en kup ?tevilk

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po?asi moram za zimo kupit 16 col feltne (18 je mal kriza za pozim - sploh glede cene).

 

Sedaj sem opazil da imajo fetlne en kup ?tevilk (razen pa? cole) :blink:

 

OK, torej 16 col, 5*114,3mm (to so kao vijaki), kaj pa potem ET, pa ?e neki 16x7.0 (primer), ....

 

Na kaj moram bit pozoren?

Gre se pa za Mazdo 6, 2009, dizel (140KM)

Napisano

Najprej da ne bo celjust preblizu notranjem delu felge... et pomeni kolk pride not al pa.ven felga ker ce je prenot riba po fedri ce ne pa po blatniku...

If in doubt, flat out... 

Napisano

kupis 16 felnte, ET od 45 do 55mm

sirina pa bo verjetno 6.5" ali 7", izjemoma 7.5" (vsi ETji so ok za tele sirine)

 

verjetno se bo dalo dobit kake 16" od mazde 6

 

npr.

http://www.ebay.de/itm/4-x-Alufelgen-Mazda...=item20d4d4139b

 

tako tako...drgac pa dejannot prodaja za mazdo 17 col je jih ma se...

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

kupis 16 felnte, ET od 45 do 55mm

sirina pa bo verjetno 6.5" ali 7", izjemoma 7.5" (vsi ETji so ok za tele sirine)

 

verjetno se bo dalo dobit kake 16" od mazde 6

 

npr.

http://www.ebay.de/itm/4-x-Alufelgen-Mazda...=item20d4d4139b

 

huh tole je pa mikavno....treba preverit kako je s po?tnino :)

 

Ali ta ET in ?irina kaj vplivata kak?ne gume lahko potem gor da?? Predvsem na ?irino?

Napisano

huh tole je pa mikavno....treba preverit kako je s po?tnino :)

 

Ali ta ET in ?irina kaj vplivata kak?ne gume lahko potem gor da?? Predvsem na ?irino?

 

Ne.Najbol da si vzames 205-55-16 bo good

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Ne.Najbol da si vzames 205-55-16 bo good

 

ni cist res

 

bossek, rabis 205/60 16

205 in sirina 7" ali 7.5" se najbolje razumeta

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ni cist res

 

bossek, rabis 205/60 16

205 in sirina 7" ali 7.5" se najbolje razumeta

 

Za gume vem katere pa?ejo (pi?e na homologacijskem karton?ku - SLIKA).

 

ok se prav gledam 7" ali 7.5" in ET 50 +-5

 

hvala za informacije, bom za?el spremljat vse mo?ne oglasnike :P

Napisano

tako tako...drgac pa dejannot prodaja za mazdo 17 col je jih ma se...

 

 

Nima jih vec... ker so ze pri meni v garazi in cakajo na zimo :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme o felgah in razli?nih ?tevilkah.. Zanima me nasplo?no oznaka ET ?e bi si jz zdej omislo nove feltne na mazdi 3 16 col kulk bi mogo bit Et da bi blo ok.. Mogo?e bi si ?elel da pride malo ven proti blatniku vse skup. A bi mogo bit ET manj?i? Se pravi ?e mam zdej 45 (ne vem to?no kuk)pol bi blo 38 preve? in bi bruslo kje? Prosim za malo razlago ker sem lajk glede teh stvari :)

:zoom-zoom:

Napisano

manjsi ET, bolj ven gleda feltna

 

poglej, da so nove feltne sirse od originala, ET pa cim blizje originalu pa bos dosegu to kar zelis

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

manjsi ET, bolj ven gleda feltna

 

poglej, da so nove feltne sirse od originala, ET pa cim blizje originalu pa bos dosegu to kar zelis

 

Hvala :-)

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.