Skoči na vsebino

Mazda 5 zadnji sede?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Nevem, ?e je bilo ?e kdaj kaj debate na to temo...

 

Zanima me, ali se da v Mazdo 5 s petimi sede?i dodatno vgraditi ?e tretjo vrsto dodatnih dveh sede?ev, brez kakr?ne koli predelave?

 

Je sama ?koljka druga?na glede na izvedbo?

 

Hvala za odgovore!

 

Lp.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Nevem, ?e je bilo ?e kdaj kaj debate na to temo...

 

Zanima me, ali se da v Mazdo 5 s petimi sede?i dodatno vgraditi ?e tretjo vrsto dodatnih dveh sede?ev, brez kakr?ne koli predelave?

 

Je sama ?koljka druga?na glede na izvedbo?

 

Hvala za odgovore!

 

Lp.

 

1. Da se vendar je potrebna menjava celotnega prtljaznega dela

2. Ko bos pogledal ceno delov, sedezev itd bos pozabil na to zadevo.

 

Edina varianta je da se najde razbito 5ko (ne v zadek) in se premontira celoten zadnji del.

Napisano

1. Da se vendar je potrebna menjava celotnega prtljaznega dela

2. Ko bos pogledal ceno delov, sedezev itd bos pozabil na to zadevo.

 

Edina varianta je da se najde razbito 5ko (ne v zadek) in se premontira celoten zadnji del.

 

Ja, pa ?e vedno bo avto homologiran in zavarovan za 5 oseb.

 

Zadeva se ne izpla?a. Moral bi razmi?ljat pri nakupu in ?e vedno ti ostane, da proda? pa kupi? z 7 sede?i.

 

Ali pa poglej iz svetle strani, da ima? pa? ve?ji prtlja?nik kot z 7 sede?i.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

prtlja?nik je enak pri obeh ?e so sede?i pole?eni :harhar:

 

Jok brate 100 l razlike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res je - 100 ltr. razlike. Sem ?ital malo nem?ke forume in se jih kar veliko odlo?a za odstranitev dodatnih zadnjih sede?ev. Posledi?no zato tudi te stvari prodajajo preko Ebay-a za neke ne preve? pretirane cene. Sicer ne mislim dodatno vgrajevat sede?ev, ampak me je bolj zanimalo ali je to sploh mo?no dodatno vgraditi.

Napisano

Res je - 100 ltr. razlike. Sem ?ital malo nem?ke forume in se jih kar veliko odlo?a za odstranitev dodatnih zadnjih sede?ev. Posledi?no zato tudi te stvari prodajajo preko Ebay-a za neke ne preve? pretirane cene. Sicer ne mislim dodatno vgrajevat sede?ev, ampak me je bolj zanimalo ali je to sploh mo?no dodatno vgraditi.

 

najve?je vpra?anje je verjetno ali je 5 sede?na ?e homologo za 7?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.