Skoči na vsebino

Mazda 5 zadnji sede?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Nevem, ?e je bilo ?e kdaj kaj debate na to temo...

 

Zanima me, ali se da v Mazdo 5 s petimi sede?i dodatno vgraditi ?e tretjo vrsto dodatnih dveh sede?ev, brez kakr?ne koli predelave?

 

Je sama ?koljka druga?na glede na izvedbo?

 

Hvala za odgovore!

 

Lp.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Nevem, ?e je bilo ?e kdaj kaj debate na to temo...

 

Zanima me, ali se da v Mazdo 5 s petimi sede?i dodatno vgraditi ?e tretjo vrsto dodatnih dveh sede?ev, brez kakr?ne koli predelave?

 

Je sama ?koljka druga?na glede na izvedbo?

 

Hvala za odgovore!

 

Lp.

 

1. Da se vendar je potrebna menjava celotnega prtljaznega dela

2. Ko bos pogledal ceno delov, sedezev itd bos pozabil na to zadevo.

 

Edina varianta je da se najde razbito 5ko (ne v zadek) in se premontira celoten zadnji del.

Napisano

1. Da se vendar je potrebna menjava celotnega prtljaznega dela

2. Ko bos pogledal ceno delov, sedezev itd bos pozabil na to zadevo.

 

Edina varianta je da se najde razbito 5ko (ne v zadek) in se premontira celoten zadnji del.

 

Ja, pa ?e vedno bo avto homologiran in zavarovan za 5 oseb.

 

Zadeva se ne izpla?a. Moral bi razmi?ljat pri nakupu in ?e vedno ti ostane, da proda? pa kupi? z 7 sede?i.

 

Ali pa poglej iz svetle strani, da ima? pa? ve?ji prtlja?nik kot z 7 sede?i.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

prtlja?nik je enak pri obeh ?e so sede?i pole?eni :harhar:

 

Jok brate 100 l razlike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res je - 100 ltr. razlike. Sem ?ital malo nem?ke forume in se jih kar veliko odlo?a za odstranitev dodatnih zadnjih sede?ev. Posledi?no zato tudi te stvari prodajajo preko Ebay-a za neke ne preve? pretirane cene. Sicer ne mislim dodatno vgrajevat sede?ev, ampak me je bolj zanimalo ali je to sploh mo?no dodatno vgraditi.

Napisano

Res je - 100 ltr. razlike. Sem ?ital malo nem?ke forume in se jih kar veliko odlo?a za odstranitev dodatnih zadnjih sede?ev. Posledi?no zato tudi te stvari prodajajo preko Ebay-a za neke ne preve? pretirane cene. Sicer ne mislim dodatno vgrajevat sede?ev, ampak me je bolj zanimalo ali je to sploh mo?no dodatno vgraditi.

 

najve?je vpra?anje je verjetno ali je 5 sede?na ?e homologo za 7?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
    • Bo prva danes.... 🤗😉
    • Upam, da ne doživim kakšnega "bananja" s strani administratorjev...    
    • Ma ne nasedajte, to mora biti narejeno s pomočjo umetne unteligence in je zgolj za zavajanje ljudi in odvračanje kupcev. To zagotovo počnejo tisti, ki bi radi uničili znamko Mazda pa jih hočejo očrnit.   Tu na tem forumu smo neštetokrat prebrali, da so bee eee een ... ... ... ... ... Torej, da so ne-dizli najtrpežnejši in najneuničljivejši motorji, kar so jih kdaj izdelali in da take stvari se dogajajo zgolj dizlom. A motor na posnetku pa ni dizel...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.