Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vrjetno ima vsak od vas podoben problem (ali ga je vsaj imel) <_< zanima me kak se da elegantno in ugodno uredit te gumice ki dihtajo stekla od vrat? Sicer sam sem nalepo okenska tesnila ampak niso preve? lepo za vidit , prvo so rjave barve (nevem ?e se ?rna dobi ) drugo pa zlo te?ko jo je nalepit enakomerno ker je za vsako streha druga?e ...

 

?e obstaja kak?n shop z temi tesnili se tudi priporo?am , ker Avtohi?a Kr?i?nik zahteva za njih 460e :S

.....:::::Red Devil:::::.....

Napisano

Kokr se spomnm, je zgoraj med ?ipo in streho pri sovozniku malo ?pranje zarad stare gume. Po drugi strani pa je mogo?e tud mal vpra?ljiva in?talacija (streha vklju?no s celotnim okvirjem je namre? od NB serije in ravno na sovoznikovi strani se malo te?je zapne-lahko da je bla mal postran montirana :ne vem: )

 

Mene na?eloma ni motil, ker je itak avto bil ve?ino ?asa topless al pa parkeran pod streho, tko da se nism preve? poglablu..rokyju pa verjamem da bo uspel spedenat to u nulo :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

pa a ti skos pu??a al samo ob?asno ko odpira? vrata ob d?ju in za?ne pol kaplat?

 

am prej sm k je polno de? pado odpro voznikova vrata in dejansko je tekl na sovoznikovi strani k d bi slap gledo pa? tee?e pa tukaj kjer se zdru?i streha in stebri?ek...

.....:::::Red Devil:::::.....

Napisano

I don't wanna jinx it ampak, odkar je bila na ravnalni mizi pri kleparju, je situacija ob?utno bolj?a. Tudi po teh mo?nih de?evjih se v gumi ne nabira ve? voda. Vsa ?ast Poli?niku :cheers:

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.