Skoči na vsebino

Mejd in Pakfeifer - Esterajh!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Za ljubitelje stajlinga na mazdah in pa tut drugih japoncih se mi zdi da je obvezna stran od tega avstrijca z Dunaja.

 

http://www.pakfeifer.at/

 

Za ljubitelje 323 f BG serije pa naslednja stran:

http://www.popuplights.co.uk/

 

Tle je tut ena zelo dobra stran za lastnike 323 F BA serije:

http://www.ukfreebets.com/323f/gallery.htm

 

In pa splo?no za vse mazde: Topsites;

http://www.strictlycars.com/topmazdasites/index.html

 

Upam da kdo tut zase najde kako idejo in ne bodo samo feltne pa apexi ostal vrhunec ustvarjanja.

 

Veselo na delo!

 

:danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem mogo?e bi se tut za tvojga konja kej najdl, ker za 6-ko sem tam gor ?e vidu sprednji odbija?, ?e pa te stvar bolj zanima, ti pa lahko dam tel. od majstra ki mi je delu oba odbija?a in pragove, pa se loh pol z njim zmeni?, ker tam se pa naredi vse .....

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

o barvi govori?!!!!

 

stari barve tok da jo prodajajo!!!!!!! :hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

 

?ala mala.......pa to ?alo na stran! :jupiii:

 

 

 

Dobri uzorci

 

LP

 

uro?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lepo lepo...kaj pa kk?ne slike od notranjosti avtomobilov? a to se da kje pogledat. sicr neki slik mam, bi pa useen rd ?e kk?no zanimivo vidu :)

 

na zuni rihtat avto je u Sloveniji zajebano, k so le?e?i polcaji, pa se bog ve kok ne mor? igrt s spu??anjem in tko naprej, da ne govorimo o policajih...priam, a teb kej dost te?ijo? a si imel kak?ne te?ave s pridobitvijo homologacije?

 

 

LP, Rejc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja moja zadeva je spredi 11 cm od tal (na nosu), pa glede na sicer?njo mazdo imam spredn konc podal?an za vsaj 15 cm, kar pomen da je idealka za nasest na kak?nem jajcu, tko da me pol re?uje zadni konc, ki je kar nekaj cm bolj d?ipovski. Megan od Roka (RedWind) pa je za tele na?e ceste v?asih ?e kar mal nevozen in je res treba ful po?as pa ?e gre gre, ?e ne .....

 

 

Homologacije se da u?timat, jaz mam neki napol narejeno zaenkrat in moram ?e en papir dobit, sicer pa na LPP-ju je blo pa vse ok, mev sem neke nem?ke papirje, pa je blo zgleda dost dobr, al pa niso n? ?tekal kaj pi?e pa pol niso mogl te?it, po sistemu: N? ne ?tekam ampak zihr je kul :))))))))))

 

Tle na pakfeifer.at pa mi je noro dobra temnomodra tastara 323 F, zadnji spojler pa bolj tako - tako, ampak sprednji konc je pa majka!

 

 

:)) no tkole pa zgleda zadeva mejd in pejnt, :)))) se raj? ne podpi?em pod tole!

 

Dobr da ne vidte ostalih bolj revolucionarnih stvaritev :))))

post-342-1128792454.jpg

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Hojla,

no, ker jaz tudi nameravam svoj bodo?i avto?ek (MX-5, ?e bo bog dal :P ) polep?ati sem na?la tole trgovinico v sloveniji, pa mislim, da je celo malo ceneje kot pri temule Pakfeiferju...

 

http://www.as-velenje.com/shop_index.php?cid=4_1_59

Veter v laseh...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo pravkar si na?la stran.... :bravo: ?e te karkoli zanima od teh stvari tuki kontaktiraj uporabnico Wildcat.... on the big boss..... :ouje:

 

Pa tudi ona ma lepo MX-5ko....

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, sem ?e prej slu?ajno na?lo mazdico od Wildcat na avtomobilizem.net...tista vijoli?na, ful huda....

 

Pa ima Wildcat kak?ne veze tam, mislite da bi se za ?lanico iz foruma dalo zrihtati kak?en popust (ko se?tejem kaj vse bi imela, bi si za ta denar lahko kupila kar ?e en avto :P )

Veter v laseh...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz to vem Symon da ona tam dela... ?e bo? dobro prebral se ti bo zazdelo, ker sem tako pa? napisal ampak ima tudi zelo dobre odnose z direktorjem...

 

Ne saj nisem tebi pamet solil. ;) Zate vem, da ve?. TEDIju/i (mater kako se tole sklanja v ?enskem spolu:)) sem povedal. :cheers:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, taka debata okrog mojega imena....lahko pa sem "Tedijeva" (kot pri Rusih :D )... ali pa...."Tedika" :jupiii:

 

Hvala obema za vse info, se bom verjetno kar obrnila na Wildcat, samo avto moram ?e nabaviti, to bo pa tudi v nekaj dneh :danzoman: .

 

 

 

 

 

TEDI malo pod sre?anja(Trojane) poglej slike in bo? na?la 2 lepe mx-5,

 

 

Marko, malo sem gledala, pa nisem na?la slikic s tega sre?anja. Ali bi bil tako prijazen in mi poslal link do tja?

 

Sem pa v alu dodatkih na?la nekaj ful sexi za ?tevce in sicer alu podlogo, ki pokrije ozadje med ?tevci (no, torej barva ?tevcev ostane ista), pa nikjer ne najdem kak?ne slikice, da bi videla v ?ivo, kako to izgleda <_< .

Ima kdo morda tole v avtu in bi z mano/nami delil slikico?

Veter v laseh...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.