Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni.pri?gala se mi je lu?ka napake motorja.avto vle?e normalno.gre za mazdo cx 7 2.3 turbo bencin.kak?en nasvet bi mi pri?el prav preden peljem na servis.l.p.nati

Napisano

A je blo kaj drekanja ,po?asne vo?nje in stanja na mestu predno se je pi?gala engine check ?

?e ni ve?jega bo sama ugasnila v kratkem ?e ni ?e. :unsure:

 

A je mogo?e na LPG ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je blo kaj drekanja ,po?asne vo?nje in stanja na mestu predno se je pi?gala engine check ?

?e ni ve?jega bo sama ugasnila v kratkem ?e ni ?e. :unsure:

 

A je mogo?e na LPG ?

 

ni na plin.izklopil akumulatornda se resetira ,trenutno je ok.sem pa tudi zamenjal olje in filter se mi pa pojavla ?uden zvok ko ga zaverglam ,kot da bi bil suh motor :blink: .po sekundi dveh pa te?e kot namazan :ninja: .drugace pa ga niti ne ?param ?e ?e ima tolko konjev naj jih vsaj ob?asno sprehodim #vsak vikend ko grem na morje#-saj pravim moti me le tisti ?uden zvok ob u?igu.

Napisano

Tist zvok kot bi nekdo z verigo po kosu aluminija potegnil,imam jaz ze od 80 kkm naprej,res je zoprno samo ko pa stece motor pa vtihne in je mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tist zvok kot bi nekdo z verigo po kosu aluminija potegnil,imam jaz ze od 80 kkm naprej,res je zoprno samo ko pa stece motor pa vtihne in je mir.

 

KAJ MISLI? DA BI TO ROPOTALO.

:blink:

Napisano

Napenjalec verige ali pa zvon za zamik odmi?nih gredi, samo brezskrbi, nobenmu ?e ni crknilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo tudi jaz sem lastnik mazde cx7 2008 ima 77000 prevo?enih kilometrov. Tudi meni se je pojavil ta metalen zvok ob hladnem zagonu motorja. Zanima me ?e je kdo to stvar ?e popravljal in koliko to stane.

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

Sem imel enako te?avo. So mi tudi govorili, da ni panike, da je kriv napenjalec verige, ki ob mirovanju avtomobila popusti. Ko pa avto v?ge?, ga pritisk olja zopet postavi v pravilen polo?aj. Po 1 letu sem imel dovolj tega ropotanja in se odlo?il, da to zadevo popravim.

 

Ko mi je majster odprl ma?ino, pa sva ugotovila, da je veriga, ko je ob v?igu prehajala iz stanja ohlapnosti v stanje napetosti,  po?kodovala jermenico na glavni gredi (zlomljeni zobniki in imela je tudi ''luft'') ter ful spraskala ohi?je motorja oz. za??itnega pokrova. 

 

Zaradi enoletnega ?akanja sem tako moral menjati ?e jermenico, kar me je dodatno stalo cca. 450 EUR.

 

Ko sem to povedal tistim ''strokovnjakom'' (eden izmed je delal tudi na mazdinem servisu), ki so mi svetovali, da naj se kar vozim, sem jim kot dokaz pokazal to jermenico in so se vsi samo ?udili.

 

Mogo?e sem samo nesre?en primer, vendar pa ?e logi?no pomisli?, da veriga vsaki? ob v?igu, ko se napne, cukne jermenico, najbr? to res nima ''blagodejnega'' vpliva nanjo.

 

Lp

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kolega mi je priporo?il enega mehanika, ki sicer dela na Mazdi, doma pa se ?e ''ljubiteljsko'' ukvarja s popravilom avtomobilov. 

 

Za delo in material (brez jermenice oz. da se popravim ?e nazaj: ni bila jermenica, temve? variabilni zobnik na sesalni gredi) sem pla?al 400 ali 450 EUR, ne vem to?no. Na uradnem servisu pa so mi prihladili ceno 1.500 EUR +!

 

Je pa res, da mi je ta mehanik menjal samo eno verigo in dva napenjalca. CX-7 ima namre? (tako so mi povedali) dve verigi, vendar po besedah tega mehanika, tista druga ni sporna in da je sploh ni potrebno menjati.

 

Res pa je, da bi na Mazdi seveda menjali obe in ti dali ?e garancijo na popravilo.

 

Sedaj je minilo ?e kak?no leto od te menjave in zaenkrat B.P.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.