Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni.pri?gala se mi je lu?ka napake motorja.avto vle?e normalno.gre za mazdo cx 7 2.3 turbo bencin.kak?en nasvet bi mi pri?el prav preden peljem na servis.l.p.nati

Napisano

A je blo kaj drekanja ,po?asne vo?nje in stanja na mestu predno se je pi?gala engine check ?

?e ni ve?jega bo sama ugasnila v kratkem ?e ni ?e. :unsure:

 

A je mogo?e na LPG ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je blo kaj drekanja ,po?asne vo?nje in stanja na mestu predno se je pi?gala engine check ?

?e ni ve?jega bo sama ugasnila v kratkem ?e ni ?e. :unsure:

 

A je mogo?e na LPG ?

 

ni na plin.izklopil akumulatornda se resetira ,trenutno je ok.sem pa tudi zamenjal olje in filter se mi pa pojavla ?uden zvok ko ga zaverglam ,kot da bi bil suh motor :blink: .po sekundi dveh pa te?e kot namazan :ninja: .drugace pa ga niti ne ?param ?e ?e ima tolko konjev naj jih vsaj ob?asno sprehodim #vsak vikend ko grem na morje#-saj pravim moti me le tisti ?uden zvok ob u?igu.

Napisano

Tist zvok kot bi nekdo z verigo po kosu aluminija potegnil,imam jaz ze od 80 kkm naprej,res je zoprno samo ko pa stece motor pa vtihne in je mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tist zvok kot bi nekdo z verigo po kosu aluminija potegnil,imam jaz ze od 80 kkm naprej,res je zoprno samo ko pa stece motor pa vtihne in je mir.

 

KAJ MISLI? DA BI TO ROPOTALO.

:blink:

Napisano

Napenjalec verige ali pa zvon za zamik odmi?nih gredi, samo brezskrbi, nobenmu ?e ni crknilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo tudi jaz sem lastnik mazde cx7 2008 ima 77000 prevo?enih kilometrov. Tudi meni se je pojavil ta metalen zvok ob hladnem zagonu motorja. Zanima me ?e je kdo to stvar ?e popravljal in koliko to stane.

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

Sem imel enako te?avo. So mi tudi govorili, da ni panike, da je kriv napenjalec verige, ki ob mirovanju avtomobila popusti. Ko pa avto v?ge?, ga pritisk olja zopet postavi v pravilen polo?aj. Po 1 letu sem imel dovolj tega ropotanja in se odlo?il, da to zadevo popravim.

 

Ko mi je majster odprl ma?ino, pa sva ugotovila, da je veriga, ko je ob v?igu prehajala iz stanja ohlapnosti v stanje napetosti,  po?kodovala jermenico na glavni gredi (zlomljeni zobniki in imela je tudi ''luft'') ter ful spraskala ohi?je motorja oz. za??itnega pokrova. 

 

Zaradi enoletnega ?akanja sem tako moral menjati ?e jermenico, kar me je dodatno stalo cca. 450 EUR.

 

Ko sem to povedal tistim ''strokovnjakom'' (eden izmed je delal tudi na mazdinem servisu), ki so mi svetovali, da naj se kar vozim, sem jim kot dokaz pokazal to jermenico in so se vsi samo ?udili.

 

Mogo?e sem samo nesre?en primer, vendar pa ?e logi?no pomisli?, da veriga vsaki? ob v?igu, ko se napne, cukne jermenico, najbr? to res nima ''blagodejnega'' vpliva nanjo.

 

Lp

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kolega mi je priporo?il enega mehanika, ki sicer dela na Mazdi, doma pa se ?e ''ljubiteljsko'' ukvarja s popravilom avtomobilov. 

 

Za delo in material (brez jermenice oz. da se popravim ?e nazaj: ni bila jermenica, temve? variabilni zobnik na sesalni gredi) sem pla?al 400 ali 450 EUR, ne vem to?no. Na uradnem servisu pa so mi prihladili ceno 1.500 EUR +!

 

Je pa res, da mi je ta mehanik menjal samo eno verigo in dva napenjalca. CX-7 ima namre? (tako so mi povedali) dve verigi, vendar po besedah tega mehanika, tista druga ni sporna in da je sploh ni potrebno menjati.

 

Res pa je, da bi na Mazdi seveda menjali obe in ti dali ?e garancijo na popravilo.

 

Sedaj je minilo ?e kak?no leto od te menjave in zaenkrat B.P.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.