Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

imam Mazdo6 CD120, letnik 2003, prevo?enih 278kkm. Zadnji mesec opa?am, da uga?a z veliko vibracijami. Ko motor obstoji, se iz visokotla?ne ?rpalke ?e kak?ni 2 sekundi sli?i glasen ?um pri toku goriva v cevi. Avto sicer v?iga brez posebnosti.

 

V zadnjem ?asu sem opazil tudi, da na avtocesti pri konstantni hitrosti (cca 130 km/h - 2700 o/min) na ravnini, ali ko gre cesta rahlo navzdol rahlo cuka. ?e peljem hitreje, cukanja ni. ?e pohodim plin ponavadi enkrat cukne, nato pa lepo vle?e. Zanimivo, da se to cukanje pojavi ?ele po uri vo?nje.

 

Na servisu so mi ?obe na novo nau?ili (?obe naj bi bile v redu). Sedaj je cukanja manj, se pa ?e pojavlja. Avto je sicer redno servisiran in vzdr?evan.

Tankam pa skoraj izklju?no na MOL-u ali OMV-ju z dodatkom olja za dvotaktne motorje.

 

Se je komu dogajalo kaj podobnega?

 

Hvala

 

Slavko

Napisano

Zdravo,

 

imam Mazdo6 CD120, letnik 2003, prevo?enih 278kkm. Zadnji mesec opa?am, da uga?a z veliko vibracijami. Ko motor obstoji, se iz visokotla?ne ?rpalke ?e kak?ni 2 sekundi sli?i glasen ?um pri toku goriva v cevi. Avto sicer v?iga brez posebnosti.

 

V zadnjem ?asu sem opazil tudi, da na avtocesti pri konstantni hitrosti (cca 130 km/h - 2700 o/min) na ravnini, ali ko gre cesta rahlo navzdol rahlo cuka. ?e peljem hitreje, cukanja ni. ?e pohodim plin ponavadi enkrat cukne, nato pa lepo vle?e. Zanimivo, da se to cukanje pojavi ?ele po uri vo?nje.

 

Na servisu so mi ?obe na novo nau?ili (?obe naj bi bile v redu). Sedaj je cukanja manj, se pa ?e pojavlja. Avto je sicer redno servisiran in vzdr?evan.

Tankam pa skoraj izklju?no na MOL-u ali OMV-ju z dodatkom olja za dvotaktne motorje.

 

Se je komu dogajalo kaj podobnega?

 

Hvala

 

Slavko

 

Pri tako velikem ?tevilu km ne bo dovolj zgolj "u?enje" ?ob. Tvoje ?obe so skurle najmanj 18.000 litrov dizla in pri taki koli?ini je kar nekaj ostankov zgorevanja v notranjosti motorja. Za za?etek bi ti priporo?il Megasel Plus, najnovej?i Metabond dodatek gorivu za dizela?e. Mogo?e ?e eno notranje "tu?iranje" oljnega dela motorja z Metabond CL (cleaner) in nato ?e kak dodatek za olje Metabond Gold ali Metabond EKO.

Ne bi ?kodovalo ?i??enje EGR ventila in preverjanje senzorja zraka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Megasel dodajam zadnja dva rezervoarja. Senzorja zraka mi zadnji? niso mogli kalibrirati, ker je ra?unalnik javljal neugodne

atmosferske razmere - tisti dan je de?evalo in temperature so bile nekoliko ni?je.

 

EGR ventil je pa tako zgodba za sebe. Verjetno je res potreben temeljitega ?i??enja.

Napisano

Megasel dodajam zadnja dva rezervoarja. Senzorja zraka mi zadnji? niso mogli kalibrirati, ker je ra?unalnik javljal neugodne

atmosferske razmere - tisti dan je de?evalo in temperature so bile nekoliko ni?je.

 

EGR ventil je pa tako zgodba za sebe. Verjetno je res potreben temeljitega ?i??enja.

 

Pove?aj doziranje. Daj mu vsaj en rezervoar 50 ml aditiva. Bo pa potrebno izvesti tudi kalibracijo senzorja zraka, pa tudi obvezno o?istiti, ali celo zamenjati EGR.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Danes sem posku?al demontirati EGR. Matice mi je uspelo odviti, vendar EGR-a nisem mogel sneti, ker je cev od hladilnika EGR-a do samega ventila zelo toga. Je potrebno odviti vijake na nosilcu hladilnik EGR-a? Morda kak?en trik ekspertov?

Napisano

Danes sem posku?al demontirati EGR. Matice mi je uspelo odviti, vendar EGR-a nisem mogel sneti, ker je cev od hladilnika EGR-a do samega ventila zelo toga. Je potrebno odviti vijake na nosilcu hladilnik EGR-a? Morda kak?en trik ekspertov?

 

O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..

 

Pove?aj doziranje. Daj mu vsaj en rezervoar 50 ml aditiva. Bo pa potrebno izvesti tudi kalibracijo senzorja zraka, pa tudi obvezno o?istiti, ali celo zamenjati EGR.

 

Kje sta pa to pobrala ? ?zmeden?

To samo dela al pa ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..

Kje sta pa to pobrala ? ?zmeden?

To samo dela al pa ne dela.

 

 

Hvala za nasvet.

Napisano

O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..

Kje sta pa to pobrala ? ?zmeden?

To samo dela al pa ne dela.

 

Trditev je delno pravilna MAF lahko tudi dela nepravilno. Eden od vzrokov je lahko umazanija, ki spremeni pravilnost meritev. Ve? o tem TU.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Trditev je delno pravilna MAF lahko tudi dela nepravilno. Eden od vzrokov je lahko umazanija, ki spremeni pravilnost meritev. Ve? o tem TU.

 

Ok samo KLIBRIRATI ga ne more? ?e nima? vsaj dveh zapored.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

EGR sem uspel demontirati. Bil je razmeroma ?ist, vendar sem ga kljub temu o?istil. Pogledal sem tudi MAF, kjer pa je bil temperaturni senzor precej kosmat. Tudi sam plasti?en del je bil umazan. Kolikor sem lahko, sem o?istil z alkoholom. Preizkusna vo?nja ni pokazal nekih bistvenih sprememb, bo treba po?akati na kak?no dalj?o vo?njo.

post-1508-1381084120_thumb.jpg

post-1508-1381084134_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.