Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi jaz sem pogledal pod oblogo zadnjih blatnikov na moji M6 letnik 2003. O?itno so v garanciji tudi to dobro popravili, ker ni sledi o rji.

Spra?ujem, kateri odtok je potrebno ?istiti na pragu.

Napisano

Kje si kupil tole peno al kaj ?e pa? je?? Meni so nek vosek s 360 stopinsko dizo na koncu priporo?ali... Ne bi rad da zarjavi do te mere da bo menjava pragov neizogibna... :)

 

In koliko te je to stalo?? Pa? ta pena...

 

Tole sicer izgleda kot pena, vendar je en dan star sloj Fluid Filma NAS. Je nekoliko gostej?i in ima tiksotropne lastnosti (ne zdrsi takoj dol).

Te stvari kupujem pri www.korrosionsschutz-depot.de, kjer imajo res ob?iren prodajni program. Dobava je hitra, le po?tnina je min. 20 EUR za po?iljke do 30 kg (vsaj v ?asu mojega nabavljanja je bilo tako). Na njihovi strani najdete tudi bro?ure z navodili za uporabo posameznih materialov.

 

Kot najbolj?i material za notranjo za??ito votlih delov naj bi bil Mike Sanders Fett, ki pa zahteva segrevanje na 130 stopinj in ni ravno primeren za amatersko uporabo. Sem tudi poskusil v enem pragu, vendar za moje pogoje in opremo v gara?i ni najbolj primeren. Zato sem tudi delal s FF, ki ga ni potrebno segrevati.

 

Voski so najbolj primerni za nove avtomobile, dokler ?e ni rje. Slab?e penetrirajo in ??asoma otrdijo. Pojavijo se lahko tudi razpoke (po nekaj letih), zato je s?asoma potrebna obnova za??ite.

 

Materiali na osnovi masti pa ne otrdijo in dobro penertirajo, zato so primerni za primere, kjer se je rja ?e pojavila. Slabost je le, da se pri vi?jih temperaturah zmeh?ajo, zato se poleti lahko pojavijo kapljice na tleh. To je potrebno vzeti v zakup.

Napisano

Evo ker mi ni dal miru... nasel z 99.999..9% verjetnostjo izvor vode v pragu... Ker sem ugotovil da se nabira ko avto stoji grem se spredaj razdret in polijem z vodo.... In najdem kje tece dol... Po grebenu spoja in nikjer drugje... Podrmam malo kir in mi ostane v roki spodaj pa rjavo sranje vsepovsod... Kaj mislte je to to?? Jaz mislim da sem odkril prasca... Bi kr malo popucal spoj pa kit sikaflex cez?? Pa spric body-ja cez?

post-771-1381249934_thumb.jpg

post-771-1381249955_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Napisano

Tudi jaz sem pogledal pod oblogo zadnjih blatnikov na moji M6 letnik 2003. O?itno so v garanciji tudi to dobro popravili, ker ni sledi o rji.

Spra?ujem, kateri odtok je potrebno ?istiti na pragu.

 

Odtoki so v izboklinah levo in desno ob mestu name??anja dvigalke (spredaj in zadaj). So razmeroma majhne in ?e niso zadelane zaradi rje in umazanije so pa zaprte zaradi deformiranega roba, ki nastane pri "strokovni" uporabi avtodvigala. Vzemi manj?o vezico in o?isti, ?e ne bo? uspel prebiti skozi, si pomagaj s tanj?o kovinsko ?ico.

Napisano

Evo ker mi ni dal miru... nasel z 99.999..9% verjetnostjo izvor vode v pragu... Ker sem ugotovil da se nabira ko avto stoji grem se spredaj razdret in polijem z vodo.... In najdem kje tece dol... Po grebenu spoja in nikjer drugje... Podrmam malo kir in mi ostane v roki spodaj pa rjavo sranje vsepovsod... Kaj mislte je to to?? Jaz mislim da sem odkril prasca... Bi kr malo popucal spoj pa kit sikaflex cez?? Pa spric body-ja cez?

 

Pri meni je pod prvim blatnikom izgledalo nekaj podobnega. Kolikor se je dalo sem rjo o?istil z brusnim papirjem in ?i?no krta?o. Ker v spoju plo?evin ne more? odstraniti rje sem vse skupaj premazal z Owatrol oljem, ki se dobro vpije v rjo in strdi. ?ez vse skupaj sem na debelo namazal mast Mika Sandersa in znotraj obrizgal s Fluid Filmom. Me prav zanima kako bo izgledalo po enem letu, saj sem tudi sam pri tem nabiral izku?nje in eksperimentiral z materiali.

 

Pomembno je da so avto in pragovi suhi. ?e bo? delal sedaj pred zimo in ima? pragove znotraj mokre, bi bilo najbolje

avto za nekaj ur postaviti v su?ilno komoro pri kak?nem avtoli?arju. Dejstvo je, da se iz notranjosti rje ne da odstraniti - lahko jo samo upo?asni? oz. ustavi?.

post-1508-1381255557_thumb.jpg

Napisano

Jaz bom pa fino spucal vse pa pobrusil... temeljno barvo / koroplast in na to se sloj sika flex-a in se lepo body cez vse skupaj :) Bomo vidli kaj bo... Pragove bom mogel popravljat nedvomno ker nisem dal ferosana...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Zadeva saniana... Odkril sem luknjo ki je o?itno tovarni?ka napaka v ?tartu. Zdej upam da spu??alo ve? ne bo :)

Hvala Zazotu ker si je cel dan ?asa vzel za tole...

 

Objavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

Objavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

Objavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

If in doubt, flat out... 

Napisano

Odtoki so v izboklinah levo in desno ob mestu name??anja dvigalke (spredaj in zadaj). So razmeroma majhne in ?e niso zadelane zaradi rje in umazanije so pa zaprte zaradi deformiranega roba, ki nastane pri "strokovni" uporabi avtodvigala. Vzemi manj?o vezico in o?isti, ?e ne bo? uspel prebiti skozi, si pomagaj s tanj?o kovinsko ?ico.

 

Nekaj sem iskal in teh luknjic ravno ne najdem, kak?no drugo prej najdem ;) bi lahko prilimal kak?no sliko?

Hvala

Napisano

Nekaj sem iskal in teh luknjic ravno ne najdem, kak?no drugo prej najdem ;) bi lahko prilimal kak?no sliko?

Hvala

 

V luknji sem vstavil majhni rde?i vezici. Na tem mestu je rahla izboklina na zunanjo stran. Znotraj te izbokline je odtok, ?irina kanala je cca. 2 mm, debelina pa verjetno kak?en milimeter. ?e menja? kolo, namesti? dvigalko na mesto med obema vezicama. Torej ima? na vsaki strani, na mestu name??anja dvigalke po dve odprtini za odtok.

?e ?eli? videti, kar na kolena in od blizu poglej.

post-1508-1381947554_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.