Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A kdo ve kako se izklju?i sistem za nadzor tlaka v guma?

 

Menjal sem letne gume za zimske (pa? skupaj z plati??i) in sedaj seveda to utripa ker v teh ni senzora :)

Pogledal sem ?e je slu?ajno pri ma?ini varovalka, da bi samo varovalko odstranil....pa ni? Se to da nekako preprosto izklu?it in potem pomladi nazaj vklju?it, ali naj pa? gledam lu?ko celo zimo :)

Napisano

A kdo ve kako se izklju?i sistem za nadzor tlaka v guma?

 

Menjal sem letne gume za zimske (pa? skupaj z plati??i) in sedaj seveda to utripa ker v teh ni senzora :)

Pogledal sem ?e je slu?ajno pri ma?ini varovalka, da bi samo varovalko odstranil....pa ni? Se to da nekako preprosto izklu?it in potem pomladi nazaj vklju?it, ali naj pa? gledam lu?ko celo zimo :)

 

Ne da se, nekateri dajo ventile v predal.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne da se, nekateri dajo ventile v predal.....

 

hehe mal te?ka bo, glede na to da so ventili na 18 feltnah :)

 

Ali je karkoli narobe ?e pa? lu?ke svetijo (in to ignoriram). Je to povezano ?e na kaj drugega in lahko nagaja? Recimo DSR (proti spodrsavanju), ...? Ali je to ?isto lo?eno in nima veze in pa? naj sveti?

Napisano

Prvic, ko pogresa ventile, zapiska... potem samo sveti... In menda ni nic narobe... edino precej mocno sveti rumena lucka :) ... in zna biti ponoci motece ... :) ?rno etiketo cez nalimas :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prvic, ko pogresa ventile, zapiska... potem samo sveti... In menda ni nic narobe... edino precej mocno sveti rumena lucka :) ... in zna biti ponoci motece ... :) ?rno etiketo cez nalimas :) ...

 

heh ko sn iskal malo po tujih forumih se vedno pojavla "electrical tape over light" B)

 

No bom vidu koliko bo mote?e, druga?e se bom pa res poslu?il tega nasveta :)

 

Sem par mesecev nazaj menjal po?en ventil?ek in je 60 EUR. 240 EUR pa ne mislem dat za ventil?ke :vskalo:

Napisano

Po parih vzigih dalje, bo lucka samo gorela.. se avto ocitno sprijazne, da jih ni vec :) Mal je sicer motece, ker ena lucka potem skoz gori, ampak narobe ni pa nic..

Dodatne senzorje za zimske feltne se mi pa ne zdi ekonomicko kupovat...

 

LP

Napisano

Mene tud blazno mot tale lu?ka na zimskem kompletu!! :blink: Sem ?e razmi?lu kak se pride do ?tevca, da bi ga vn vzel in to re?u mal "lep?e" kot z trakom. :D A ve kdo kak ga vn vzet? :hudicek:

 

 

Odstranitev ?tevca in kako priti do komandnih lu?k ni nobena umetnost :D

Edino pazljiv mora? biti pri okrasnih letvah, da jih ne po?koduje?,...

Napisano

Vgradite si stikalo na lucki :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem zdle malo "potipal" zadevo in odstranu okrasni obro?ek, samo izgleda da stevc ne gre vn skozi luknjo (AR156 je imela vijake in si samo potegnu ?tevc vn iz luknje) Je kdo dejansko ?e jemal na Ghjki ?tevce vn? Ker mam ob?utek da je potreno sodstrant del armaturke ki je okol njih.. :angry:

Napisano

Sem zdle malo "potipal" zadevo in odstranu okrasni obro?ek, samo izgleda da stevc ne gre vn skozi luknjo (AR156 je imela vijake in si samo potegnu ?tevc vn iz luknje) Je kdo dejansko ?e jemal na Ghjki ?tevce vn? Ker mam ob?utek da je potreno sodstrant del armaturke ki je okol njih.. :angry:

 

 

imel!

malo se je treba potrudit...

na levi in desni strani je treba najprej odstrant okrasne letve, nato odvija?it par vijakov...

dobro je ?e sta dva da ti eden pridr?i narazen armaturo drugi pa povle?e ?tevec (gre pa kar na tesno,...)

Napisano

Imam isti problem. Tudi mene zanima, kako se vzame vn ?tevec. Sem se pa pogovarjal z enim majstrom in se da kao avto reprogramirat na model, kateri nima senzorjev. Samo je rekel, da se ne upa, ker lahko potem avto niti ne v?ge. No ?e ima kdo kak?no sliko o demonta?i ?tevce se priporo?am.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem "snel" okrasne obro?e sam vijakov ni..

 

slikca:

 

 

Ne te obro?e!

Okrasna letev na armaturi... Pod letvijo so vijaki.

zgornji del ?tevca je pa samo nataknjen.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.