Skoči na vsebino

Izklop sistema za nadzor tlaka v gumah


Priporočeno sporočilo

A kdo ve kako se izklju?i sistem za nadzor tlaka v guma?

 

Menjal sem letne gume za zimske (pa? skupaj z plati??i) in sedaj seveda to utripa ker v teh ni senzora :)

Pogledal sem ?e je slu?ajno pri ma?ini varovalka, da bi samo varovalko odstranil....pa ni? Se to da nekako preprosto izklu?it in potem pomladi nazaj vklju?it, ali naj pa? gledam lu?ko celo zimo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A kdo ve kako se izklju?i sistem za nadzor tlaka v guma?

 

Menjal sem letne gume za zimske (pa? skupaj z plati??i) in sedaj seveda to utripa ker v teh ni senzora :)

Pogledal sem ?e je slu?ajno pri ma?ini varovalka, da bi samo varovalko odstranil....pa ni? Se to da nekako preprosto izklu?it in potem pomladi nazaj vklju?it, ali naj pa? gledam lu?ko celo zimo :)

 

Ne da se, nekateri dajo ventile v predal.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne da se, nekateri dajo ventile v predal.....

 

hehe mal te?ka bo, glede na to da so ventili na 18 feltnah :)

 

Ali je karkoli narobe ?e pa? lu?ke svetijo (in to ignoriram). Je to povezano ?e na kaj drugega in lahko nagaja? Recimo DSR (proti spodrsavanju), ...? Ali je to ?isto lo?eno in nima veze in pa? naj sveti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvic, ko pogresa ventile, zapiska... potem samo sveti... In menda ni nic narobe... edino precej mocno sveti rumena lucka :) ... in zna biti ponoci motece ... :) ?rno etiketo cez nalimas :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvic, ko pogresa ventile, zapiska... potem samo sveti... In menda ni nic narobe... edino precej mocno sveti rumena lucka :) ... in zna biti ponoci motece ... :) ?rno etiketo cez nalimas :) ...

 

heh ko sn iskal malo po tujih forumih se vedno pojavla "electrical tape over light" B)

 

No bom vidu koliko bo mote?e, druga?e se bom pa res poslu?il tega nasveta :)

 

Sem par mesecev nazaj menjal po?en ventil?ek in je 60 EUR. 240 EUR pa ne mislem dat za ventil?ke :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene tud blazno mot tale lu?ka na zimskem kompletu!! :blink: Sem ?e razmi?lu kak se pride do ?tevca, da bi ga vn vzel in to re?u mal "lep?e" kot z trakom. :D A ve kdo kak ga vn vzet? :hudicek:

 

 

Odstranitev ?tevca in kako priti do komandnih lu?k ni nobena umetnost :D

Edino pazljiv mora? biti pri okrasnih letvah, da jih ne po?koduje?,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem zdle malo "potipal" zadevo in odstranu okrasni obro?ek, samo izgleda da stevc ne gre vn skozi luknjo (AR156 je imela vijake in si samo potegnu ?tevc vn iz luknje) Je kdo dejansko ?e jemal na Ghjki ?tevce vn? Ker mam ob?utek da je potreno sodstrant del armaturke ki je okol njih.. :angry:

 

 

imel!

malo se je treba potrudit...

na levi in desni strani je treba najprej odstrant okrasne letve, nato odvija?it par vijakov...

dobro je ?e sta dva da ti eden pridr?i narazen armaturo drugi pa povle?e ?tevec (gre pa kar na tesno,...)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam isti problem. Tudi mene zanima, kako se vzame vn ?tevec. Sem se pa pogovarjal z enim majstrom in se da kao avto reprogramirat na model, kateri nima senzorjev. Samo je rekel, da se ne upa, ker lahko potem avto niti ne v?ge. No ?e ima kdo kak?no sliko o demonta?i ?tevce se priporo?am.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.