Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Prvo sporo?ilo in prve ne pozabi? nikoli. Tudi Mazde ne.

 

Imam eno te?avo, katero bi rad raziskal tudi prek tega foruma. Sem nov voznik rabljene Mazde 6. Pred mesecem in pol se mi je na poti (po de?ju) v Italijo pri Vipavi pri?gala lu?ka DPF, po nekaj 10 minutah vo?nje pa ?e rumena lu?ka motorja. Sledila je asisten?na vo?nja do serviserja v kraju severno od Ljubljane, ki je izvedel priklju?ek na ra?unalnik in zagnal »prisilno« regeneracijo filtra.

 

V tem tednu sem se odpravil v ju?no Dalmacijo. Ponedeljek, spet de?uje in pri Svetem Roku mi zopet zasveti lu?ka DPF, rumena lu?ka motorja pa v tem premeru posveti ?ele po kak?ni uri vo?nje (ob?utno kasneje, kot v prvem primeru). Sledi klic na Mazdin asisten?ni center, kjer mi svetujejo nadaljevanje vo?nje in obisk uradnega servisa v Zadru. Na servisu mi razdrejo zadeve. Slika situacije v cevi, ko so odprli izpu?ni sistem je v prilogi. Ni? kaj optimisti?no.

 

Po 2 urnem postanku naj bi zadeve o?istili. Vpra?am po mo?nih razlogih za nastalo napako: »?top filter chargerja i blokada EGR ventila«. Pla?am ra?un in nadaljujem pot.

 

Glede na zgoraj omenjena primera me zanima naslednje:

 

- Je mo?no, da se v mesecu in pol cev na sliki zapaca do te mere, ali so to saje iz cele ?ivljenjske dobe avtomobila?

- Lahko s tega naslova pri?akujem ponavljajo?o napako in stro?ke vsake par mesecev?

- Berem o opcijah odstranitve DPF filtra (400???).

- Kak?ne so alternativne re?itve?

- Kak?ne so va?e izku?nje?

 

?e par podatkov o vozilu: Mazda 6, karavan 2.0 D, 103 kW, l.2008, prevo?enih 130.000 km, veliki servis narejen na uradnem servisu pri 120.000 km.

 

Vnaprej hvala za vsak odgovor.

 

LPM;

post-7669-1384545867_thumb.jpg

Napisano

Uuuf... tole pa mal hudo za 130.000km :blink::blink:

 

Hja jz ti predlagam da peljes na en servis tko pac ko ni pooblascen... Pa naj ti scisti sesalni kolektor pa cevi EGR-ja pa pac verjetno tut cev do kolektorja pa vse... Zdej je velik poseg sam ce je tle tak saj potem je tudi v sesalnem kolektorju tko usrano ker vidim da je to vhod nazaj v masino...

 

Zna da te DPF jebe zarad blindiranja samo nas Zmego ma na 3-ki tako in ni panike je pa res da je francoska masina... Za MK2 sestico ne vem kaj ima samo zgleda ne obetavno... Mamo pa na forumu tut enga sicer ne vem tocno koga ampak je naredil odstranitev DPF nekje za 300?... Fizicno in Softwersko... S tem filtrom je sama jeba vidim pr fotru na 5-ki, na sreco jz na 6-ki nimam DPF... :jezicek: Je 2004 :D

 

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika lahko pa ce si 01 pa v Medvodah obisci Simona Pelka. Specializiran za Mazde a hkrati jemlje biznis pooblascenim dragim servisom :) Korektn dec za korektn cvenk ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika lahko pa ce si 01 pa v Medvodah obisci Simona Pelka. Specializiran za Mazde a hkrati jemlje biznis pooblascenim dragim servisom :) Korektn dec za korektn cvenk ;)

 

 

Popravljam tvoj stavek (ne zamerit qwerty):

 

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika - v Medvodah obisci Simona Pelka. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Sem omenil, da je bil avto pred mesecem in pol na servisu v kraju severno od Ljubljane. Re?e se mu Medvode :) :). Needles to say more :) Poleg regeneracije so bile nastavljene tudi ?obe/ventili. Ne vem, ali bi se lahko med tem posegom videlo tudi st/r/anje v ceveh. Nisem (?e) profi na Mazdah in zato (?e) ne grem preverjati kaj in kako je bilo narejeno na vsakem servisnem posegu.

 

No, kakorkoli. Verjetno bo potrebna ?e ena pot v medvodje, upam, da tokrat zadnja.......letos :).

 

Glede dodatnih pojasnil in koristnih nasvetov pa: keep 'em coming ....

 

LPM;

Napisano

Sem omenil, da je bil avto pred mesecem in pol na servisu v kraju severno od Ljubljane. Re?e se mu Medvode :) :). Needles to say more :) Poleg regeneracije so bile nastavljene tudi ?obe/ventili. Ne vem, ali bi se lahko med tem posegom videlo tudi st/r/anje v ceveh. Nisem (?e) profi na Mazdah in zato (?e) ne grem preverjati kaj in kako je bilo narejeno na vsakem servisnem posegu.

 

No, kakorkoli. Verjetno bo potrebna ?e ena pot v medvodje, upam, da tokrat zadnja.......letos :).

 

Glede dodatnih pojasnil in koristnih nasvetov pa: keep 'em coming ....

 

LPM;

 

mi smo zahodnjaki :jezicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za manjše vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-ročaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...ročaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.