Skoči na vsebino

Mazda 6 in pri?iganje lu?ke DPF


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

Prvo sporo?ilo in prve ne pozabi? nikoli. Tudi Mazde ne.

 

Imam eno te?avo, katero bi rad raziskal tudi prek tega foruma. Sem nov voznik rabljene Mazde 6. Pred mesecem in pol se mi je na poti (po de?ju) v Italijo pri Vipavi pri?gala lu?ka DPF, po nekaj 10 minutah vo?nje pa ?e rumena lu?ka motorja. Sledila je asisten?na vo?nja do serviserja v kraju severno od Ljubljane, ki je izvedel priklju?ek na ra?unalnik in zagnal »prisilno« regeneracijo filtra.

 

V tem tednu sem se odpravil v ju?no Dalmacijo. Ponedeljek, spet de?uje in pri Svetem Roku mi zopet zasveti lu?ka DPF, rumena lu?ka motorja pa v tem premeru posveti ?ele po kak?ni uri vo?nje (ob?utno kasneje, kot v prvem primeru). Sledi klic na Mazdin asisten?ni center, kjer mi svetujejo nadaljevanje vo?nje in obisk uradnega servisa v Zadru. Na servisu mi razdrejo zadeve. Slika situacije v cevi, ko so odprli izpu?ni sistem je v prilogi. Ni? kaj optimisti?no.

 

Po 2 urnem postanku naj bi zadeve o?istili. Vpra?am po mo?nih razlogih za nastalo napako: »?top filter chargerja i blokada EGR ventila«. Pla?am ra?un in nadaljujem pot.

 

Glede na zgoraj omenjena primera me zanima naslednje:

 

- Je mo?no, da se v mesecu in pol cev na sliki zapaca do te mere, ali so to saje iz cele ?ivljenjske dobe avtomobila?

- Lahko s tega naslova pri?akujem ponavljajo?o napako in stro?ke vsake par mesecev?

- Berem o opcijah odstranitve DPF filtra (400???).

- Kak?ne so alternativne re?itve?

- Kak?ne so va?e izku?nje?

 

?e par podatkov o vozilu: Mazda 6, karavan 2.0 D, 103 kW, l.2008, prevo?enih 130.000 km, veliki servis narejen na uradnem servisu pri 120.000 km.

 

Vnaprej hvala za vsak odgovor.

 

LPM;

post-7669-1384545867_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uuuf... tole pa mal hudo za 130.000km :blink::blink:

 

Hja jz ti predlagam da peljes na en servis tko pac ko ni pooblascen... Pa naj ti scisti sesalni kolektor pa cevi EGR-ja pa pac verjetno tut cev do kolektorja pa vse... Zdej je velik poseg sam ce je tle tak saj potem je tudi v sesalnem kolektorju tko usrano ker vidim da je to vhod nazaj v masino...

 

Zna da te DPF jebe zarad blindiranja samo nas Zmego ma na 3-ki tako in ni panike je pa res da je francoska masina... Za MK2 sestico ne vem kaj ima samo zgleda ne obetavno... Mamo pa na forumu tut enga sicer ne vem tocno koga ampak je naredil odstranitev DPF nekje za 300?... Fizicno in Softwersko... S tem filtrom je sama jeba vidim pr fotru na 5-ki, na sreco jz na 6-ki nimam DPF... :jezicek: Je 2004 :D

 

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika lahko pa ce si 01 pa v Medvodah obisci Simona Pelka. Specializiran za Mazde a hkrati jemlje biznis pooblascenim dragim servisom :) Korektn dec za korektn cvenk ;)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika lahko pa ce si 01 pa v Medvodah obisci Simona Pelka. Specializiran za Mazde a hkrati jemlje biznis pooblascenim dragim servisom :) Korektn dec za korektn cvenk ;)

 

 

Popravljam tvoj stavek (ne zamerit qwerty):

 

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika - v Medvodah obisci Simona Pelka. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem omenil, da je bil avto pred mesecem in pol na servisu v kraju severno od Ljubljane. Re?e se mu Medvode :) :). Needles to say more :) Poleg regeneracije so bile nastavljene tudi ?obe/ventili. Ne vem, ali bi se lahko med tem posegom videlo tudi st/r/anje v ceveh. Nisem (?e) profi na Mazdah in zato (?e) ne grem preverjati kaj in kako je bilo narejeno na vsakem servisnem posegu.

 

No, kakorkoli. Verjetno bo potrebna ?e ena pot v medvodje, upam, da tokrat zadnja.......letos :).

 

Glede dodatnih pojasnil in koristnih nasvetov pa: keep 'em coming ....

 

LPM;

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem omenil, da je bil avto pred mesecem in pol na servisu v kraju severno od Ljubljane. Re?e se mu Medvode :) :). Needles to say more :) Poleg regeneracije so bile nastavljene tudi ?obe/ventili. Ne vem, ali bi se lahko med tem posegom videlo tudi st/r/anje v ceveh. Nisem (?e) profi na Mazdah in zato (?e) ne grem preverjati kaj in kako je bilo narejeno na vsakem servisnem posegu.

 

No, kakorkoli. Verjetno bo potrebna ?e ena pot v medvodje, upam, da tokrat zadnja.......letos :).

 

Glede dodatnih pojasnil in koristnih nasvetov pa: keep 'em coming ....

 

LPM;

 

mi smo zahodnjaki :jezicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V tej poplavi vsesplošnih podražitev se moramo zahvaliti trgovskim centrom, da vsaj za vozičke držijo isto ceno 0,5€.
    • – “Draga, zakaj si se poročila z mano?” – “Ker si zabaven.” – “Mislil sem, da zato, ker sem dober v postelji.” – “Hahaha, a vidiš kako si zabaven...”
    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.