Skoči na vsebino

Na kaj biti pozoren pri nakupu Mazda mx-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Sem novinec na forumu in sem zainteresiran za nakup "Miate" letnik 2001. Glede na to, da bo to moja prva Mazdica me zanima na kaj moram biti pozoren in kje se skrivajo napake, ?eprav vem, da jih pri tem avtu ni veliko!? :D

 

Morda je bilo o tej temi ?e veliko govora, a sam ne najdem kje, v primeru, da ni bilo pa se zahvaljujem za vse odgovore.

 

LP

Napisano

Pozdravljen na forumu.

 

Kar se z moje strani ti?e, je takole. Pri plehu bodi pozoren na rjavenje na pragovih, na robu pritlja?nika(nad tablico). Mogo?e se navzven ne vidi, a za robovi se dostikrat skriva rja. Seveda, bo? to na?el kar pri nekaj mx-5kah, a si lahko vsaj zni?a? ceno pri nakupu :)

 

Rad gre ?e zadnji zavorni cilinder, oz. cevke, sli?al sem tudi da moj primer z alternatorjem ni osamljen primer. Druga?e pa kot pri vsakem avtomobilu, kilometri, mastnost, bla bla bla...

 

Servisi tako ali tako niso pretirano dragi, so pa dragi rezervni deli ?e naredi? kako neumnost :D Pije pa z ''me?ano'' nogo bolj malo no...moj rekord 6,3l/100km, uporabnik LabiGT pa je zabele?il ?e ni?jo...

 

Na?eloma je pa ta avto tank :bravo: za katerega bi se pa odlo?il, pa prilepi link sem, ali pa vzame? koga izmed nas ko si bo? avto ogledoval, pa mislim da bo brez problema vse :)

 

?e pa se res odlo?i? za nakup, pa vabljen z nami na kak?en izlet. Predvidoma za?nemo tam marec-april in se malo vozimo brez strehe :punk:

Podpis.png

 

Napisano

?ivjo, Wankel je dobro in iz lastnih izku?enj povedal, najve?ji sovra?nik Mazd je rja. Priporo?am tudi, da se preveri ?e se greje obloga ob ro?ici menjalnika to je pogosta te?ava Mx5. Odpravi? jo z menjavo man?ete kar pa ni lahko opravilo. Priporo?am, da to stori mehanik. Nadalje je pri kak?nih 110k obi?ajno fu? sklopka in to opazi? pri speljevanju, ker malo trese pedal. ?e pa si brudalen ?uti? tudi zdrs. Druga?e je avto ob normalnem vzdr?evanju neuni?ljiv. Kot ma?ek, najve? jih vzame cesta, zato po pameti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.