Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

?e kar nekaj ?asa prebiram tale forum,pa me zanima slede?e:

imam mazdo 6 gt...ho?em usposobiti gumb TAPE/MD, da bi mi na aux delalo in mi ne rata. Odstranil sem radio in zadaj zvezal tako kot pi?e tukaj: http://forum.mazda6club.com/electrical-lig...ose-system.html

vendar ko pritisnem na gumb ne zapiska ni?, v ?em je te?ava? Sploh komu deluje ta gumb?

 

hvala in LP

Napisano

Zdravo,

 

?e kar nekaj ?asa prebiram tale forum,pa me zanima slede?e:

imam mazdo 6 gt...ho?em usposobiti gumb TAPE/MD, da bi mi na aux delalo in mi ne rata. Odstranil sem radio in zadaj zvezal tako kot pi?e tukaj: http://forum.mazda6club.com/electrical-lig...ose-system.html

vendar ko pritisnem na gumb ne zapiska ni?, v ?em je te?ava? Sploh komu deluje ta gumb?

 

hvala in LP

 

Ka hudica je to :huh: jst prtisnem CD pa mi dela .. pac nimam cd predvajalnika mam pa neki povezano da bere usb sd in aux . In pole prtisnem cd na radiu in pocakas max 30 sek. In spila ;-)
Napisano

Ka hudica je to :huh: jst prtisnem CD pa mi dela .. pac nimam cd predvajalnika mam pa neki povezano da bere usb sd in aux . In pole prtisnem cd na radiu in pocakas max 30 sek. In spila ;-)

 

Ja ti ima? verjetno xcarlink? Bom tudi jaz probal na cd gumb zvezati, lahko da mi gumb sploh ne dela, probal sem najman 10x vse zvezano pravilno pa ?e vedno neki zajebava :/

Napisano

Kaj se vam da.

 

Letnik mazde ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na tem konektorju (na zadnji strani radija) kjer si zvezal AUX vhod je mi?ljen priklop dodatnega CD izmenjevalca, navigacije itd. Ta konektor aktivira? tako, da 2x pridisne? gumb CD.

 

?e pa ?eli? aktivirati gumb TAPE/MD oz. MEDIA, mora? pa narediti vezavo na spodnji strani radija (kjer so priklju?ki in mesto za razli?ne originalne module - kasetnik, MiniDisc, HDD).

Dobiti mora? posebno plo??ico (tiskano vezje) z AUX vhodom, ki jo montira? v re?o na spodnji strani radija. To sem imel jaz vgrajeno v prej?nji Mazdi 6 (rabil sem dodaten vhod za zvok iz TV tunerja, ker je bila na zadnjem konektorju priklju?ena navigacija).

 

Odtipkaj v iskalnik Mazda Aux Mod, ti bo na?lo nekaj re?itev.

 

Takole pa izgleda plo??ica:

post-1144-1385449154_thumb.jpg

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.