Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

LP.IMAM TE?AVO NA MAZDI 6 2.2DIZEL LETNIK 2010.

PO MENJAVI AKUMOLATORJA AVTO NE PRI?GE VE?.Nov akumolator je natan?no isti kot je bil prej.

tudi volan se sploh ne zaklene ve? ter na armaturni plo??i utripa rde?a lu?ka(avto ?ez katerega je narisana klju?avnica) avto ima novej?i sistem v?iga(START STOP)

zanima me ?e je ?e imel kdo tak problem ali ?e kdo slu?ajno ve kako ga odpraviti? lp

Napisano

LP.IMAM TE?AVO NA MAZDI 6 2.2DIZEL LETNIK 2010.

PO MENJAVI AKUMOLATORJA AVTO NE PRI?GE VE?.Nov akumolator je natan?no isti kot je bil prej.

tudi volan se sploh ne zaklene ve? ter na armaturni plo??i utripa rde?a lu?ka(avto ?ez katerega je narisana klju?avnica) avto ima novej?i sistem v?iga(START STOP)

zanima me ?e je ?e imel kdo tak problem ali ?e kdo slu?ajno ve kako ga odpraviti? lp

 

Inicializirat je treba klju? z avtom, o?itno se je izbrisal....probaj pa ?e z rezervo in tudi baterijo v klju?u

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Inicializirat je treba klju? z avtom, o?itno se je izbrisal....probaj pa ?e z rezervo in tudi baterijo v klju?u

 

kako pa Inicializira? klju?? sem probal tudi z rezervo in ni ni?

Napisano

LP.IMAM TE?AVO NA MAZDI 6 2.2DIZEL LETNIK 2010.

PO MENJAVI AKUMOLATORJA AVTO NE PRI?GE VE?.Nov akumolator je natan?no isti kot je bil prej.

tudi volan se sploh ne zaklene ve? ter na armaturni plo??i utripa rde?a lu?ka(avto ?ez katerega je narisana klju?avnica) avto ima novej?i sistem v?iga(START STOP)

zanima me ?e je ?e imel kdo tak problem ali ?e kdo slu?ajno ve kako ga odpraviti? lp

 

Ja faq pomoje tud da nebo uzgal ce ima pa blokiran vzig ... probi z rezervnim al pa z dalincom najprej avto zaklent pa pole odklenit . Pac na te 2010 niti nwm kako majo lahk da ma tud ksno kodo za vpisat :ne vem:
Napisano

Ja faq pomoje tud da nebo uzgal ce ima pa blokiran vzig ... probi z rezervnim al pa z dalincom najprej avto zaklent pa pole odklenit . Pac na te 2010 niti nwm kako majo lahk da ma tud ksno kodo za vpisat :ne vem:

 

probal sem avto zaklenit in odklenit in ni ni?..imel sem ga tudi na testerju kjer je majster probal ?e bi lahko s pomo?jo testerja kako re?il zadevo in ni bilo ni?. Skrbi me da nisem slu?ajno kako skuril PCM-ja
Napisano

probal sem avto zaklenit in odklenit in ni ni?..imel sem ga tudi na testerju kjer je majster probal ?e bi lahko s pomo?jo testerja kako re?il zadevo in ni bilo ni?. Skrbi me da nisem slu?ajno kako skuril PCM-ja

 

Se enkrat inicializirati moras kljuc. Postopki so opisani na webih. So pa smesni za popizdit, odpiranje vrat in podobno...ne hecam se.

 

Ja faq pomoje tud da nebo uzgal ce ima pa blokiran vzig ... probi z rezervnim al pa z dalincom najprej avto zaklent pa pole odklenit . Pac na te 2010 niti nwm kako majo lahk da ma tud ksno kodo za vpisat :ne vem:

 

Fai dssdew cfdfr kskdkt? Ddkfrrfd.....

 

http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_progr...ob_on_a_Mazda_6

 

Ne vem ce so za vse modele enaki postopki, servis bo pa vedel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat inicializirati moras kljuc. Postopki so opisani na webih. So pa smesni za popizdit, odpiranje vrat in podobno...ne hecam se.

Fai dssdew cfdfr kskdkt? Ddkfrrfd.....

 

prosil bi te ce mi lahko nalimas link kje je to opisano ker sam sem iskal in nisem nasel ni?... fantje ce mi pomagate resit zadevo imate pivo v dobrem :D
Napisano

Sem naknadno prilimal, srecno.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat inicializirati moras kljuc. Postopki so opisani na webih. So pa smesni za popizdit, odpiranje vrat in podobno...ne hecam se.

Fai dssdew cfdfr kskdkt? Ddkfrrfd.....

 

http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_progr...ob_on_a_Mazda_6

 

Ne vem ce so za vse modele enaki postopki, servis bo pa vedel

 

 

bom probal se to..

 

kolikor sm js gledu je to za navadn sistem z normalno klju?avnico,kajti js nemorem obra?at klju?avnice po teh pozicijah ki so opisane
Napisano

kolikor sm js gledu je to za navadn sistem z normalno klju?avnico,kajti js nemorem obra?at klju?avnice po teh pozicijah ki so opisane

 

Saj pravim, da ne vem ce je za vse isto, najdi sistem za tvojo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgoraj je naveden postopek za programiranje klju?a, ?e jaz prav razumem.

Ponavadi se pri odklopu akumulatorja, oziroma menjavi po?aka nekaj ?asa, dokler ne reagira odklepanje in zaklepanje z daljincem (lahko pa tudi s klju?em v vratih). Potrebno je zaklenit in odklenit dvakrat, da se odblokira blokado motorja, ki jo je z odklopom akumulatorja spro?il alarmni sistem. Smerniki morajo signalizirati zaklepanje in odklepanje Tako je to pri moji blagovni znamki. Poskusi, mogo?e bo tudi pri mazdi to delovalo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sirius to je za kljuc on ima smart key.

 

Sicer pa ce je letnik 2010 in imas redne servise izkoristi MES.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nas pa zanima, ?e si, in ?e da kako si re?il? Forum je namre? v pomo? tudi nam za take primere............ <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sirius to je za kljuc on ima smart key.

 

Sicer pa ce je letnik 2010 in imas redne servise izkoristi MES.

 

Potem pa gre? ene ?tiri krat okoli avta s klju?em v ?epu, da ga zeza z odklepanjem in zaklepanjem :harhar:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.